نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد گفت: نهضت احیاء مساجد اجرا شود.
کد خبر: ۵۱۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 24 October 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در نشست با اعضای قرارگاه مسجدمحوری سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر اظهار داشت: مساجد از قدیم‌الایام دارای جایگاه ویژه‌ای در بین مردم بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اولین اقدام پیامبر اکرم (ص) بعد از ورود به مدینه ایجاد مسجد بوده است، اضافه کرد: مسجد در بین مسلمان جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره بر اهمیت آن تاکید بسیار زیادی شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز مساجد نقشی محوری داشتند، تصریح کرد: برکات پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از مساجد نشات گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نقش مساجد در جامعه کم‌رنگ شده است و باید نهضت احیاء مساجد اجرا شود تا شاهد شکوفایی برنامه‌ها در مساجد و جذب بیشتر افراد به سمت مساجد باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اجرای برنامه‌های بسیج با محوریت مسجد سبب احیاء مساجد می‌شود، افزود: باید شاهد رشد مساجد در طراز انقلاب اسلامی در سطح کشور باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف مساجد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین دشتی یکی از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی سپاه  استان بوشهر را مسجدمحوری عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای به منظور اجرای کارهای فرهنگی در سطح مساجد صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار