مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی الكامپ و تله‌كامپ با محوریت فارس در جزیره كیش برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 24 October 2017
به گزارش تابناک : مهرداد سهرابی سه‌شنبه 3 آبان در یك كنفرانس خبری گفت: فارس طی 2 سال گذشته نمایشگاه‌های پانزدهم و شانزدهم الكامپ و تله‌كامپ را برگزار كرد و خصوصا در نمایشگاه شانزدهم به توفقیات خوبی دست یافت؛ براین اساس برنامه‌ریزی برای برگذاری یك نمایشگاه بین‌المللی انجام شد. 
وی رویكرد اصلی نمایشگاه كیش را معرفی شركت‌ها و محصولات فناورانه در حوزه‌های مختلف مرتبط با الكامپ و تله‌كامپ اعلام و اضافه كرد: این نمایشگاه توسط شركت فروغ افكار و با حمایت اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس برگزار می‌شود. 
سهرابی یكی از مهمترین رویكردهای این نمایشگاه را زمینه‌سازی برای ارتباط بین كسب و كارها و تبادل تجربیات و تكنولوژی‌ها دانست و گفت: برگزاری این نمایشگاه قطعا در ارتقاء شاخص‌های علمی شركت كنندگان تاثیرگذار خواهد بود. 
مجری نمایشگاه الكامپ و تله‌كامپ كیش نیز گفت: این نمایشگاه هفده الی بیستم بهمن‌ماه در مركز بین‌المللی نمایشگاهی كیش و با حضور شركت‌های مختلف داخلی و خارجی برگزار می‌شود. 
جواد مرادپور با بیان اینكه رویكرد نمایشگاه‌های الكامپ و تله‌كامپ از داد و ستدهای خرد و اولیه به ارائه تكنولوژی و داد و ستد دانش سوق پیدا كرده است، گفت: فراخوان شركت در این نمایشگاه ابتدای آبان ماه آغاز شده و علاقه‌مندان تا 15 دی امكان ثبت‌نام را خواهند داشت. 
او از استقرار دبیرخانه مركزی در شیراز خبر داد و با بیان اینكه در شهرهای كیش، مشهد و تهران نیز دبیرخانه‌هایی برای ثبت‌نام شركت‌های علاقه‌مند مستقر است، گفت: در فاز اول پیش‌بینی 7 هزار متر فضای نمایشگاهی را داریم و امیدواریم حداقل با حضور 180 شركت داخلی و خارجی از بخش‌های دولتی و خصوصی این نمایشگاه را برگزار كنیم. 
مرادپور با یادآوری اینكه امكان توسعه فضای نمایشگاهی تا 21 هزار مترمربع پیش‌بینی شده است، ابراز امیدواری كرد كه وسعت نمایشگاه حداقل 14 هزار مترمربع را شامل شود. 
او گفت: همزمان با این نمایشگاه شاهد رویدادهای مختلفی نظیر سمینارهای علمی و تخصصی، استارتاپ‌، اولین مسابقه رایانه جایزه بزرگ كیش و ورك‌شاپ‌های مختلف خواهیم بود. 
مرادپور تاكید كرد كه فارس از استان‌های توانمند در حوزه آی سی و آی‌سی‌تی بوده و شركت‌های قدرتمندی در این حوزه در استان فارس فعالیت می‌كنند.





منبع : ایسنا 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار