با حمایت شرکت شهرک های صنعتی صورت گرفت:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی : درهفته آینده کارگاه آموزشی تعمیر، مرمت ورفو با دعوت از استاد مجرب این رشته آقای کاراندیش ازمربیان برجسته استان فارس در شهر یاسوج برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۵۱۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 25 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سهراب بنام مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت : باتوجه به پایش میدانی و نیاز سنجی های انجام شده و به منظور تکمیل حلقه مفقوده تولید در استان نخستین کارگاه آموزشی تعمیر، مرمت و رفو برای اولین بار در استان برگزار می گردد.
مهندس بنام اظهار داشت : باتوجه به سندبرنامه عمل سال سوم خوشه دست بافته ها و هم چنین برنامه ریزی به عمل آمده درهفته آینده کارگاه آموزشی تعمیر، مرمت ورفو با دعوت از استاد مجرب این رشته آقای کاراندیش ازمربیان برجسته استان فارس در شهر یاسوج برگزار خواهد شد .
وی افزود : از جمله مشخصات بارز این دوره آموزشی استفاده از مواد اولیه بومی، نوآوری و خلاقیت، بازگشت به طبیعت، کاربردی بودن و معرفی بخشی از فرهنگ خاص منطقه ایست.
امیدواریم با برگزاری این دوره آموزشی و افزودن این رشته به رشته های در حال فعالیت دست بافته های استان زمینه اشتغال مولد برای ذینفعان خوشه درسطح استان فراهم گردد.
گفتنی است چهارکارگاه آموزشی تعمیر، مرمت و رفو برای ذینفعان خوشه درسطح شهرستانهای استان تا پایان سه ماهه سوم سال 96 دردستور کار برگزاری می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار