رئیس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان خبر داد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: فرماندار این شهرستان و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از منطقه حفاظت شده باشگل به منظور همکاری بیشتر در حوزه محیط زیست بازدید کردند.
کد خبر: ۵۱۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 25 October 2017
به گزارش تابناک قزوین جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به اهمیت و لزوم حمایت مسؤولان در حفظ محیط زیست، آشنایی و افزایش همکاری هرچه بیشتر و رفع مشکلات و بحران‌های محیط زیستی و کسب حمایت‌های لازم در جهت چگونگی حفاظت از محیط زیست، این بازدید صورت گرفته شد.

وی گفت: سیاوش طاهرخانی فرماندار، بهمن طاهرخانی نماینده حوزه انتخابیه شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی و اسماعیلی بخشدار مرکزی از منطقه حفاظت شده باشگل بازدید وعلاوه بر مشاهده حیات وحش و تنوع زیستی(گیاهی و جانوری) منطقه و بررسی ظرفیت‌های منطقه مذکور، از پروژه دوربین‌های مداربسته هم بازدید کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان افزود: در این بازدید مسؤولان اظهار کردند که برای پیشرفت و حفاظت از این منطقه از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنند به ویژه در تکمیل پروژه دوربین‌های مداربسته که امروز در کشورهای پیشرفته هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جلیلوند اضافه کرد: مسؤولان شهرستان تاکستان با مشاهده تنوع زیستی مناسب، منطقه حفاظت شده را مثبت ارزیابی کردند.

این مسؤول یادآور شد: منطقه حفاظت شده باشگل جزو مناطق پیشرو در استفاده از تکنولوژی پایشی مدار بسته در سطح کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار