معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه باید فضایی در مجموعه شهرداری تعریف شود که افراد فرصت‌طلب نتوانند منافع شخصی را بر منافع شهر و مردم ارجح قرار دهند و با خاطیان قاطعانه برخورد شود، گفت: اعضای شورای شهر بر سوگند خود در روز تحلیف پایبند باشند و در همان مسیر گام بردارند.
کد خبر: ۵۱۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 27 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا صحرائیان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم   به سیلاب بهمن ماه ۹۵ اشاره کرد و نسبت به آمادگی کامل دستگاه‌ها به سبب نزدیک شدن به فصل بارش، تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه وجود ارتفاعات اطراف شهر، در مواقع بارش‌های سیلابی منجر به روان آب‌های قابل توجهی در سطح شهر می‌شود، افزود: درصورت در نظر نگرفتن این موضوع مخاطرات و مشکلات جدی برای شهروندان ایجاد می‌شود.

به گفته معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم باید در کنار اقدامات ضربتی برای کاهش احتمالات آسیب در سطح شهر، طرح مطالعاتی هدایت و دفع آب‌های سطحی با در نظر گرفتن مختصات فنی و دقیق حوزه‌های آبریز تهیه و عملیاتی شود.

 وی تعرض و تجاوز به حریم رودخانه و مسیل‌ها در سطح شهرها را بسیار خطر آفرین دانست و گفت: شهرداری‌ها باید این موضوع را با جدیت تمام کنترل کرده و در صدور پروانه‌های ساختمانی و سایر اقدامات عمرانی این مهم را در اولویت تصمیم گیری‌ها قرار دهند.

 صحرائیان تنظیف فوری و کامل جوی‌ها و کانال‌های آب واقع در شهر به ویژه نقاط آسیب دیده از بارش‌های سال قبل را با توجه به آغاز قریب‌الوقوع بارش‌ها، ضروری دانست و افزود: این امر نه تنها در بحث هدایت و دفع آب‌های سطحی اهمیت دارد، بلکه در حوزه سلامت عمومی نیز بسیار موثر است.

 عدم صدور مجوز احداث زیرزمین در مناطق شهری حوزه مسیر سیلاب‌ها و روان آبهای سطحی، تجهیز دستگاه‌های امدادی، تعامل میان دستگاه‌های حفار و ضرورت تشکیل سازمان مدیریت بحران شهرداری از دیگر نکات بیان شده توسط معاون استاندار فارس بود.

وی همچنین بیان کرد: لازم است افراد منتخب مردم در شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری، براساس نیازها و توقعات واقعی و به حق مردم، امورات شهر را نیازسنجی و اولویت‌بندی کنند.

 معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه باید فضایی در مجموعه شهرداری تعریف شود که افراد فرصت‌طلب نتوانند منافع شخصی را بر منافع شهر و مردم ارجح قرار دهند و با خاطیان قاطعانه برخورد شود، افزود: اعضای شورای شهر بر سوگند خود در روز تحلیف پایبند باشند و در همان مسیر گام بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار