مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در نشست هم اندیشی با نمایندگان محیط بانان استان گفت: محیط بانان تلاشگران بی ادعای حفظ محیط زیست هستند.
کد خبر: ۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۸ 23 June 2015
به گزارش خبرنگار ما ،حمید قاسمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به حساسیت و سختیهای کار محیط بانان گفت:این عزیزان تلاشگران واقعی و بی ادعای حفظ محیط زیست هستند.

وی افزود:محیط بانان همواره با خطرهای زیادی مانند درگیری مسلحانه با متخلفین ، عبور از مسیرهای سخت، مناطق جنگلی،کوهستانی، مواد سمی، تله های انفجاری و آتش سروکار دارند، بنابراین حمایت از آنها جزو برنامه های اصلی اداره کل است.

قاسمی اضافه کرد:در یک سال و نیم گذشته اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته که از جمله از پرداخت حق الکشف به محیط بانان ،درجه بندی و اجرای دوره های آموزشی تخصصی و تجهیز محیط بانان و پاسگاههای محیط بانی بوده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: در جلسه هیات دولت پرداخت فوق العاده سختی شرایط کار محیط بانان که سقف آن 3 هزار امتیاز است به طور کامل به تصویب رسیده است و امیدوارم در آینده نزدیک با تامین اعتبار آن بتوانیم این مبالغ را پرداخت نماییم که این می تواند تا حدودی در بهبود معیشت این عزیزان تاثیر گذار باشد.

افزودنی است در این نشست که با حضور نمایندگان محیط بانان استان برگزار گردیده بود در فضایی صمیمی محیط بانان استان مشکلات خود را با مدیر کل در میان گذاشتند و مدیر کل دستورات لازم جهت مرتفع شدن مشکلات را صادر کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار