نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با معاون وزیر راه، مقرر شد که پروازهای بوشهر به شهرهای مختلف کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۵۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 23 June 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز نماینده در دشتستان با اشاره به ملاقات‌هایش با مسئولان کشوری اظهار داشت: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در ارتباط با کم شدن پروازهای استان بوشهر و تاخیر و لغو پروازها و مشکل در زمان و تایم پروازهای استان بوشهر و همچنین تعدد پروازها به تهران و دیگر استان‌های دیگر مثل مشهد، اصفهان، شیراز و دیگر استان‌های غربی مطرح شد.

وی افزود: معاون وزیر راه متعهد شد در نخستین فرصت موضوع پروازها حل شود و سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کند که در استان بوشهر تعداد پرواز را بیشتر کنند و همچنین در رابطه با تاخیر و لغو پروازها مدیریت بهتری صورت بگیرد تا مشکل آن برطرف شود.

موسوی‌نژاد به دیدار با رئیس سازمان بنیاد شهید  و امور ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: در این دیدار در ارتباط با حقوق خانواده‌های شهدا، ارائه تسهیلات مورد نیاز جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پیرامون حق پرستاری برای جانبازان و پدر و مادر شهدا و همچنین معوقات ایثارگران و وضع بیمه ایثارگران مطالبی مطرح شد.

وی اضافه کرد: در این دیدار همچنین در ارتباط با حق درمان ایثارگران و جانبازان در مراکز متعدد و همچنین پیرامون سر و سامان دادن به نوع خدمات ارائه شده به ایثارگران و خانواده شهدا بحث و گفت‌وگو شد که آقای شهیدی قول پیگیری و رفع مشکلات فوق را داد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با دیدار با وزیر نیرو نیز گفت: در این نشست نیز در ارتباط با بحران آب در استان بوشهر و همچنین حقابه نخل‌های غیرمجاز که برای اخذ مجوز باید برای هر نخل نزدیک به 10 هزار تومان پرداخت کنند مطرح شد و مقرر شد که این موضوع حتما اصلاح شود.

موسوی‌نژاد بیان کرد: در این دیدار همچنین در ارتباط با افزایش حقابه و عدم اختصاص آب به کشاورزی شبانکاره و بخش‌های پایین‌دست بخش شبانکاره و مشکل آب شرب روستاها و شهرها و مشکلات ورودی آب و تخصیص اعتبار برای حل مشکلات آب بحث و گفت‌وگو شد که وزیر نیرو قول داد در رفع موارد مطروحه به ویژه مشکل آب شرب استان بوشهر پیگیری و رفع مشکل شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
ازتلاشهای آقای موسوی تشکر میشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار