در پی برگزاری جشنواره جوان برتر صورت گرفت
تابناک: به دنبال برگزاری جشنواره جوان برتر فریدن به واسطه جمع‌آوری کمک‌های مالی از سوی مسئولان و مردم، تعدادی از جوانان زندانی این شهرستان آزاد شدند.
کد خبر: ۵۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 23 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، به دنبال برگزاری جشنواره جوان برتر در فریدن و برپایی جشن گلریزان و کمک‌های مالی مردم و مسئولان جهت کمک‌رسانی به جوانان نیازمند این شهرستان، اکنون خبر آزادسازی چند جوان زندانی دارای جرائم غیر عمد در فریدن به گوش می‌رسد.

در همین رابطه صبح امروز جلسه‌ای با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن، رئیس اداره زندان و مدیر کانون بسیج جوانان این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه به جمع‌آوری کمک‌های نقدی پرداخته و مقرر شد طی دو روز آینده چند تن از جوانان دارای جرائم غیر عمد مورد نظر آزاد شوند.

در این بین رئیس اداره زندان فریدن، ضمن تشکر از برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: به‌واسطه مقدار کمک مالی جمع‌آوری شده در این جشنواره چند جوان زندانی فریدنی آزاد می‌شوند.

یدالله سعیدی جرم این زندانیان را جرائم غیر عمد و محکومیت مالی برشمرد و خاطر نشان کرد: جوانان مذکور عموما 18 تا 23 سال سن دارند که یکی از این افراد امروز آزاد شد و دیگر افراد نیز با طی کردن مراحل قانونی تا چند روز آینده آزاد می‌شود.

در ادامه مدیر کانون بسیج جوانان فریدن ضمن ابراز خرسندی و تشکر از خیرین، میزان کمک‌های جمع‌آوری شده را رضایت‌بخش اعلام کرد.

سیده مریم عبداللهی یکی از اهداف برگزاری جشنواره جوان برتر شهرستان فریدن را جذب حمایت برای زندانیان جوان دانست که صرفا محکوم به جرائم غیرعمد هستند و آزادسازی آن‌ها تنها با پرداخت هزینه‌های ناچیز میسر می‌شود.

وی در پایان ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر به کارگیری هر چه بیشتر و مؤثرتر قوای جوانان، ضمن درخواست از مسئولان و خیرین، بیان کرد: امید می‌رود با حمایت از این جوانان در تحقق بخشی به بیانات معظم‌له سهیم باشیم و به این عزیزان کمک کنیم تا نیروی عظیم جوانی خود را صرف فعالیت در عرصه‌های متعدد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار