اختصـــاصـــی تابناک؛
مراسم حرکت در مسیر جاده عشق و پیاده روی حرم تا حرم در روز اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور در شهر سوق برگزار می شود،
کد خبر: ۵۱۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۴ 02 November 2017

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،چهارشنبه ۹۶/۸/۱۰ جلسه ای در بخشداری شهر سوق به مناسبت مراسم اربعین حسینی و برنامه پیاده روی حرم تا حرم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سوق به گوشه ای از تاریخچه این حرکت در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: این حرکت در واقع برای بازماندگان از پیاده روی اربعین حسینی می باشد و یک حرکت کاملا مردمی هست که باید جهت تسهیل در اجرای پیاده روی همه قسمتهای دولتی بخش سوق باهم همکاری نمایند.
سروش زاده به چگونگی روند اجرای برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم صبح روز اربعین در حسینیه امام زاده شاهزاده یوسف (ع) با قرائت زیارت عاشورا و مراسم سینه زنی و مدیحه سرای شروع خواهد شد و به صورت پیاده روی عمومی به سمت امام زاده پیر شهید روستای بلوط بنگان ادامه خواهد داشت.
 
در بین راه چند موکب و ایستگاه صلواتی جهت خدمات رسانی به مردم مستقر می باشند و در پایان مسیر مراسم زیارت اربعین ٬سخنرانی و اجرای تعزیه برگزار می گردد و پایان برنامه هم اقامه فریضه نماز ظهر و عصر خواهد بود.
در ادامه جلسه بخشدار پر تلاش و خستگی ناپذیر بخش سوق اظهار داشت: عده ای با پای پیاده به سوی کربلا می روند و عده ای هم که توفیق نیافتند تمرین حرکت نمادین در مسیر جاده عشق به سالارشهیدان را عملی می نمایند.
رزمجو گفت: بنده به نمایندگی از شورای اداری بخش آماده هرگونه همکاری با این مراسم می باشم. شهردار جدید شهر سوق از امادگی پرسنل و ماشین آلات شهرداری جهت هر چه با شکوه تر برگزار کردن برنامه خبر داد.
به گزارش خبرنگار تابناک،این مراسم با همکاری حوزه مقاومت امام حسین (ع) و همچنین هیئت های مذهبی شهرسوق صبح روز پنج شنبه ۱۸ آبان راس ساعت ۶/۳۰ صبح از محل امام زاده شاهزاده یوسف (ع) آغاز خواهد شد.
 
کیومرث دوستکام
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار