افتتاح مدرسه استثنایی شهید شیرزاد در منطقه سی سرا عباس‌آباد
هیچ دانش آموز استثنایی با نیاز‌های ویژه بیرون از مدرسه باقی نمانده است. زمین این طرح به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع اهدایی حاج محمد جواد علیفرد و زنده یاد عباسعلی فلاح و زنده یاد مهدی مهدیزاده اهداء است.
کد خبر: ۵۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 02 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفتگویی اظهار داشت: طرح خدمات حمایتی و سرعت بخشی برای ۱۳۲ هزار دانش آموز استثنایی در هزار و ۷۷۰ مدرسه کشور اجرایی می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار ما ، قدمی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین افتتاح مدرسه استثنایی شهید شیرزاد در منطقه سی سرا عباس‌آباد گفت: طرح خدمات حمایتی در همه مدارس استثنایی اجرا می‌شود و پرداخت هزینه‌های دارویی، درمانی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی کشور در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ آغاز شده است.
 
وی از فعالیت ۲۴ مرکز آموزشی شبانه روزی کشور به منظور حمایت و سرعت بخشی در روند آموزش دانش آموزان استثنایی خبر داد و افزود: یکی از سیاست‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور توسعه فراگیر است که هیچ دانش آموز استثنایی با نیاز‌های ویژه بیرون از مدرسه با قی نمانده است.
 
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه ۱۷۰ طرح به همت نیکوکاران در سراسر کشور ساخته شده است گفت: تجهیز این مراکز هزینه سنگینی دارد که در حوزه توانبخشی علاوه بر پیش بینی اعتبار ویژه سعی شده است بخش‌های گفتار درمانگر، کار درمانگر و فیزیوتراپی در تمام مراکز راه اندازی شود.
 
قدمی رشد مراکز علمی را در مدارس استثنایی از ۱۹۰ مرکز به ۵۴۰ مرکز اعلام و تصریح کرد: این امر باعث شده است تا ۵۵ هزار دانش آموز استثنایی در کشور بهبود یابند.
 
وی گفت: زمین این طرح به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع اهدایی حاج محمد جواد علیفرد و زنده یاد عباسعلی فلاح و زنده یاد مهدی مهدیزاده اهداء است.
 
وی افزود: مدرسه استثنایی شهید شیرزاد، دارای هفت کلاس درس، سالن کنفرانس، نمازخانه، گفتار درمانی، آمادگی، بازی درمانی، کاردرمانی، کتابخانه، مدیریت و دارای پایه‌های تحصیلی ۶ تا یک است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار