کد خبر: ۵۲۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 07 November 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران در نشست رونمایی از پیراهن جدید هواداری باشگاه نفت و گاز گچساران از پیشکسوت مشوقین ورزشی کچساران نیز تجلیل شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم از ابراهیم شریفی یکی از قدیمی‌ترین پیشکسوتان مشوقین ورزشی این شهرستان با اهداء لباس هواداری باشگاه نفت و گاز گچساران تقدیر شد.
شریفی در این نشست اظهار کرد: گچساران به عنوان یکی از شهرهای قدیمی و با ریشه و فرهنگ اصیل بومی در سطح کشور معرفی شده و همواره مردم این شهر به تعصب و خونگرمی در کشور مشهور بوده‌اند.
این پیشکسوت عرصه ورزش تاکیدکرد: نوع تشویق‌های هواداران در سکوهای ورزشگاه مهمترین راه برای معرفی فرهنگ یک شهر محسوب می‌شود.
شریفی افزود: صنعت نفت با قدمتی بیش از 100 سال در این شهر ریشه دوانده و باشگاه نفت و گاز گچساران که امسال نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد به عنوان یکی از باشگاه‌های قدیمی ورزشی در سطح مناطق نفتخیز شناخته شده است.
وی تصریح کرد: این میراث گرانبها امروز به دست جوانانی سپرده شده که تعصب، اخلاق و فرهنگ را از بزرگان خود بایستی به دست نسل‌های آینده بسپارند.
این پیشکسوت عرصه مشوقین در پایان از تلاشهای مسوولان ورزش نفت و گاز گچساران به دلیل حمایت از هواداران و ورزش شهرستان و استان قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار