کد خبر: ۵۲۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 07 November 2017
بر اساس گزارشات رسیده از منابع آگاه چند روزی است افرادی ناشناس با حضور در روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده با معرفی خود به عنوان ماموران منابع طبیعی به منازل مردم بدون هیچ گونه مجوز قانونی ورود می کنند و بعضاً نیز اقدام به بازرسی از منازل می کنند.
ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تائید حضور برخی افراد ناشناس در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده تحت عنوان ماموران منابع طبیعی گفت: باتوجه به اینکه کلیه کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده اکثراً بومی شهرستان می باشند حضور افراد ناشناس تحت عنوان ماموران منابع طبیعی تنها شیوه جدید کلاهبرداری از مردم است.

وی افزود: یکی اصول مهم و ضروری در ورود به منازل هماهنگی و گرفتن حکم قضایی از دادستان و دادگستری شهرستان می باشد و ظاهراً این افراد ناشناس بدون حکم قضایی وارد منازل برخی از روستائیان شده اند که به طور 100درصد این مسئله محکوم می باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: به دلیل حضور همه کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در اطفای آتش سوزی جنگل های کوه سفید متاسفانه عده ای از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبردای و حضور بدون مجوز در منازل روستائیان کردند./خبرلنده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار