در نشست مشترک شرکت شهرکهای صنعتی و بانک سپه اعلام شد
در نشست مشترک بین شرکت شهرکهای صنعتی و بانک سپه بر حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تعامل و تفاهم تاکید شد.
کد خبر: ۵۲۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰ 13 November 2017
در این جلسه که در محل شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بر ارائه خدمات مطلوب و رفع موانع تولید ورفع مشکلات و مسائلی که در مسیردریافت تسهیلات تا بازپرداخت و تسویه با ان مواجه هستند تاکید کردند
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام با اشاره به تفاهم نامه کشوری فی المابین سازمان صنایع کوچک با بانک سپه گفت: این تفاهم نامه در چند محورازجمله ارائه خدمات به مجموعه واحدهای تولیدی شامل صدور ضمانتنامه واعتباراسنادی در حوزه صادرات، دستگاه ATM وبخشی هم به حسابها واسنادهای مالی شرکت های استانی و بخش مهم و مورد تاکید تسهیلات بانکی و مشکلات واحدهای تملک شده ویا در حال تملک می باشد.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی گفت : ازمشکلات جدی واحدهای تولیدی در تامین منابع مالی ودریافت تسهیلات، مشکل معوقات بانکی بود که خوشبختانه با درایت دولت خدمتگزارمشکلات معوقات بانکی و چک های برگشتی بخوبی مدیریت شد .
بنام ادامه داد: از دیگرمشکلات مهم این حوزه تامین وثیقه موردنیاز برای طرحها و واحدهای تولیدی که با استفاده از خدمات صندوق های ضمانت وهمچنین قانون پذیرش قراردادهای واگذای زمین در شهرکها و نواحی صنعتی بعنوان وثقیه که با حمایت و اجرائی شدن راهگشای گره کور متقاضیان تسهیلات می باشد .
وي با اشاره به بخشنامه های اقتصاد مقاومتی مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف وضعیت واحدهای مشکل دار افزود: تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان با مشكلات تامين نقدینگی روبروبودند که ازطریق کارگروه به بانک سپه معرفی و در حال حاضر دردریافت تسهيلات دريافتي خود از بانكها با مشكل مواجه هستند که می بایست با استفاده از این فرصت بوجود آمده وبا تدبير و اتخاذ روش هاي منطقي مورد حمایت ویژه قرار گیرند.
بنام ادامه داد: رسالت بانکها درجذب سرمایه های سرگردان و تزریق آن به حوزه تولید واشتغال است که انتظار می رود بر اساس ضوابط بانک به بنگاه های کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تسهیلات مناسب پرداخت و توجه ویژه داشته باشند.
 
تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد 

در این جلسه امیریان معاون اداری و مالی شعب بانک سپه استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تاکید بر حمایت همه جانبه از حوزه صنعت و تولید گفت: تلاش ما در مجموعه بانک سپه بر افزایش رضایت مندی مشتریان نهاده شده است و امیدواریم با هماهنگی وتلاش بیشتر بتوانیم خدمات بهتری را به متقاضیان به ویژه صنعتگران استان ارائه دهیم.
در پایان مقرر گردید جلسه ای با حضور مدیر امورشعب و معاون اعتبارات بانک سپه به منظور بررسی تخصصی تر مشکلات واحدهای صنعتی طرف قرارداد این بانک تشکیل گردد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار