پیشرفت 70 درصدی 13 پروژه خدماتی، شناسنامه دار شدن معابر و برپایی 22 ایستگاه خیریه فرهنگ و هنر در بوستان ساعی به ترتیب از مهمترین رویدادهای سه منطقه 1، 13 و 6 شهرداری تهران است.
کد خبر: ۵۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 24 June 2015
مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک درخصوص مهمترین پروژه های در دستور کار شهرداری این منطقه گفت: 13 پروژه خدماتی با پیشرفت بالای 70 درصد در منطقه یک در حال اجراست. 

وی افزود: این پروژه ها شامل احداث و توسعه بوستان و تفرجگاه گلابدره و آبک، مجموعه ورزشی سرداران شهید، ساماندهی رود دره ها و ایجاد سپر دفاعی، احداث مسجدالرضا (ع) است که برخی از آنها بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. 

شهردار منطقه یک با بیان اینکه کار ساخت این پروژه ها با سرعت ادامه دارد خاطرنشان کرد: تا اتمام و بهره برداری از این پروژه ها طرح جدیدی در منطقه آغاز نخواهد شد. 

یزدانی در ادامه اصلی ترین مطالبه شهروندان از شهرداری را موضوع نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری دانست و گفت: 90 درصد نگهداشت شهر بر عهده نواحی است و باید شهرداران نواحی با بازدیدهای میدانی و حضور در محلات کاستی های موجود را رصد و نسبت به رفع سریع آنها اقدام کنند.



**معابر منطقه 13 شناسنامه دار می شوند

دهقان معاون فنی و عمرانی منطقه 13 با بیان اینکه معابر این منطقه شناسنامه دار می شوند هدف از این کار را رفع معضلات شهری و ارتقای کیفیت خدمت رسانی اعلام کرد و گفت: این طرح در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان منطقه، وحدت رویه در انجام تمامی امور، ایجاد فضایی ایمن، پاک و آرام، ایجاد بستری سازنده میان معاونتهای اجرایی و پشتیبانی و نظارت مستمر بر نواحی چهارگانه منطقه اجرا می شود.

به گفته وی در این طرح فرمهای شناسنامه معابر منطقه تکمیل شده و براساس آن تمامی موارد مربوط به نگهداشت یک معبر کنترل و اجرا می شود.

دهقان با اشاره به موضوع نگهداشت معابر سطح منطقه افزود: تمامی نواحی ملزم به تکمیل فرمهای مربوطه برای همه معابر اصلی و فرعی منطقه بوده و با همکاری معاونتهای دیگر تشکیل بانک خاص آمار و اطلاعات شناسنامه ایی معابر در دستور کار قرار گرفته که عمده مسئولیت آن به عهده نماینده نواحی خواهد بود.


**برپایی 22 ایستگاه خیریه فرهنگ و هنر در بوستان ساعی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه شش گفت: 22 ایستگاه خیریه

«فرهنگ و هنر ماه مبارک رمضان» با حضور جمعی از خیرین و موسسات خیریه در ضلع شمالی بوستان ساعی برپا شده و تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 24 میزبان شهروندان است.

حبیب الله غفوری افزود: در این ایستگاه ها محصولات فرهنگی مکتوب، صوتی و تصویری با رویکرد دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی معرفی و عرضه می شود، ضمن اینکه تولیدات افراد تحت پوشش بهزیستی و کارآفرینان نیز به فروش می رسد.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه ها با مشارکت فرهنگسرای سرو برپا شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار