اختصـــاصــی تابناک؛
عصر روز جمعه نشست خبری عوامل مدیریتی،فنی و سرپرستی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت با اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 18 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،در نشست خبری روز گذشته مدیر ورزش و جوانان کهگیلویه، مدیرعامل و مربی تیم هندبال فرازبام و سرمربی این تیم حضور داشتند.
مدیر ورزش و جوانان کهگیلویه اظهار داشت: اصحاب رسانه و خبرنگاران همیشه یار و یاور ورزش شهرستان بودند و در بیشتر موارد تلاش این عزیزان باعث مرتفع شدن مشکلات زیادی شده است.

فرازبام خائیز دهدشت منسجم و قدرتمند در راه صعود به لیگ برتر + تصاویر
رضا نیکویی زاده گفت: از دوستان زحمتکش عرصه رسانه انتظار داریم تیم هندبال فرازبام را در مسابقات پیش رو حمایت کنند و اداره ورزش و جوانان کهگیلویه نیز تمام تلاش خود را جهت حمایت از این تیم به کار خواهد بست. 
مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت اظهار داشت: در مدت چهار سال فعالیت باشگاه هندبال فرازبام خائیز توانستیم مطابق برنامه های تدوین شده به موفقیت های بزرگی در مقطع خردسالان دست پیدا کرده و توانستیم برای اولین بار مقام دوم کشور را در شهر شیراز به دست بیاوریم و در مسابقات منطقه هفت کشور با شرکت دو تیم مقام های اول و سوم را کسب نمودیم که افتخار بسیار بزرگی بود.
مجید پارسائی گفت : با توجه به اینکه برخی آسیب های اجتماعی از قبیل خودکشی و مصرف مواد مخدر در شهر کوچک و محروم دهدشت به سنین زیر ۱۵سال کشیده شده ورزش می تواند با ایجاد محیطی پرنشاط و هیجان انگیز نسبت به جذب جوانان و نوجوانان به سمت ورزش و از همه مهمتر دوری از مولفه های آسیب زا را کاهش دهد.پارسائی ادامه داد: در صورت حمایت از تیم هندبال فرازبام آینده بسیار خوبی در انتظار ما خواهد بود.
 مدیر عامل تیم فراز بام خائیز دعوت از یک بازیکن فرازبام به اردوی تیم ملی نوجوانان را اقدامی بسیار خوب دانست و بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه در قسمت سخت افزار مشکلاتی داریم اما اعتماد خوبی بین ما و خانواده ها برقرار شده است تا حدی که ترافیک سنگینی در ثبت نام و پذیرش ورزشکاران هندبالیست یا علاقمند به هندبال جهت پذیرفتن وجود دارد و درصدد هستیم در صورت امکان چنین مشکلی را برطرف سازیم.
مجید پارسایی در مورد مشکلات و حامیان مالی باشگاه گفت: در فصل جاری تمامی مخارج تیم هندبال فرازبام خائیز از جیب شخصی خودمان هزینه خواهد شد و البته جا دارد قدردان حمایت های مالی و معنوی نماینده کهگیلویه بزرگ نیز باشیم.
مربی فراز بام خائیز در مورد حمایت رسانه های شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: هیچگاه حمایت های بی دریغ اصحاب رسانه شهرستان در ایجاد شور و شعف در جریان مسابقات دسته یک را از یاد نخواهیم برد و انتظار داریم که امسال نیز بیش ار پیش جهت حمایت از هندبال شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
پارسائی در پایان گفت: با به خدمت گرفتن دو بازیکن سوریه ای و با آماده سازی یک تیم قدرتمند و منسجم تصمیم داریم امسال برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان شاهد حضور یک تیم قدرتمند در سطح لیگ برتر ورزش ایران باشیم و انشالله در صورت راهیابی به دور نهایی میزبان هشت تیم نهایی در دهدشت باشیم.

خـــبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار