کد خبر: ۵۲۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 20 November 2017
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به یاوه‌گویی برخی افراد سودجو در خصوص موکب‌های اربعین گفت: آنچه در موکب‌های اربعین نظاره کردید همه کمک‌های مردم مظلوم و مستضعفی بوده که در راه عشق به مولای خویش امام حسین(ع) نذر کرده‌اند و کسانی که به یاری مردم کرمانشاه شتافتند همان خادمان موکب‌های حسینی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، علی محمدی در آئین تجلیل از خادمان موکب باب الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه، با اشاره به اهداف پیاده روی اربعین اظهار داشت: اربعین پیام آزادی‌خواهی و استقرار عدالت و مبارزه با ظلم را در جهان طنین‌انداز کرده است.

وی افزود: حضور پر شور مردم از سراسر نقاط جهان در این همایش جهانی باعث ترس و اضطراب و هراس دشمنان شده و آنان را به واکنش‌ها و توطئه‌های دیگری واداشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: در فضای مجازی برخی عوامل و افراد مریض جامعه با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم حضور در موکب‌های مردمی در اربعین حسینی را زیر سؤال برده‌اند و می گفتند که این همه هزینه باید صرف داخل شود و به زندگی مردم رسیدگی شود.

محمدی یادآور شد: خطاب به این افراد باید بگوییم که آنچه در موکب‌های اربعین نظاره کردید همه کمک‌های مردم مظلوم و مستضعفی بوده که در راه عشق به مولای خویش امام حسین(ع) نذر کرده‌اند و ادارات تنها مدیریت آن هزینه را بر عهده داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که امروز در کرمانشاه به یاری مردم زلزله زده و آسیب دیده شتافتند همان کسانی هستند که تا دیروز در موکب‌های خدمات‌رسان به زائران حسینی حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: آنها باید بدانند که این رفتار و این صحبت‌هایشان از روی دلسوزی نبوده بلکه به دلیل نداشتن عقیده و اعتقاد به مسائل مذهبی بوده و تنها آب در آسیاب دشمنان ریختن است.

محمدی افزود: امروز دشمنان از حضور میلیونی امت اسلامی به ستوه آمدند ولی همین حضور باعث انسجام و اتحاد امت اسلامی خواهد شد و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد زد.

وی ادامه داد: عشق، شور و نشاط و هیجان خادمان موکب باب الحوائج و سایر موکب‌ها نشان از جزم و اراده آنها برای تداوم این راه در آینده نیز بوده و امیدواریم توفیق حضور و خدمت به زائران حسینی در آینده نصیب همه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار