کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار کهگیلویه وبواحمد گفت:در سفر‌های شهرستانی پیگیر مطالبات مردم و به سرانجام رساندن طرح‌ها هستم.
کد خبر: ۵۳۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 30 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، استاندار در سفر به دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه و در جمع مردم دهستان جاورده با شنیدن مشکلات و کمبود‌های آنها، مطالبات مردم را به حق دانست و گفت: وظیفه همه متولیان پیگیری مشکلات و نیازمندی‌های مردم است.

پیگیری مطالبات مردم هدف سفر‌های شهرستانی استاندار
علی محمد احمدی افزود: در سفر به شهرستان‌ها و بخش‌ها به دنبال راهکار برای به سرانجام رساندن طرح‌ها و همچنین پیگیری مطالبات به حق مردم هستم.
احمدی اضافه کرد: در همه زمینه‌ها با توجه به درخواست مکتوب دهیاری و شورای اسلامی دهستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و مشکلات این دهستان شهید پرور حل خواهد شد.
وی ادامه داد: امروز به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرائی به دورترین نقاط این استان سفر کردیم تا پس از شنیدن حرف‌ها و مشکلات مردم برای پیگیری و رفع آن‌ها گام اساسی برداشته شود.استاندار گفت: خواسته‌های به حق مردم از جمله فضای ورزشی، آب آشامیدنی، گاز، برق، جاده دسترسی، خانه‌های بهداشت و فضا‌های آموزشی توسط دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان را پیگیری می‌کنم.
احمدی از طرح قطعه چهارم محور پاتاوه - دهدشت و طرح عظیم گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی بازدید کرد و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.
عضو شورای اسلامی جاورده هم گفت: ارتقاء این دهستان به بخش یکی از درخواست های مردم این منطقه از استاندار بود.
خسرو پورحجازی افزود: منطقه طیبی سردسیر شرقی به مرکزیت جاورده دارای بیش از ۸ هزار نفر جمعیت است که با توجه به عدم رسیدگی به این درخواست شاهد خالی شدن منطقه جاورده از جمعیت و مهاجرت به دیگر شهرها هستیم.
پورحجازی ادامه داد: مشکل بیکاری جوانان، نبود زمینه اشتغال در منطقه،همچنین نبود امکانات رفاهی و تفریحی، نیمه کاره بودن ورزشگاه، نداشتن زمین چمن و پارک تفریحی ازجمله دغدغه‌های جوانان دهستان جاورده است.
وی ادامه داد: از دیگر مشکلات مردم، اشکال در شبکه برق و نوسانات برق این دهستان، نداشتن خود پرداز و بانک در دهستان، بدهکاری ۱۷۰ میلیون تومانی دهیاری به پیمانکار و اختلال در تلفن ثابت و اینترنت در این بخش و دهستان است.
پورحجازی با اشاره به اینکه ساختمان قدیمی مرکز درمان بهداری جاورده به بازسازی نیاز دارد افزود: نبود پزشک کشیک در این مرکز و همچنین نبود تجهیزات آزمایشگاهی و آمبولانس از مشکلات این مرکز درمانی است.
عضو شورای اسلامی جاورده بیان کرد: تکمیل کتابخانه عمومی، حسینیه‌ها و مساجد نیز نیازمند مساعدت و همکاری است. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
سلام جناب اقای استاندار با اینکه وقت زیادی از انتخاب شما به عنوان استاندار ک.ب.نمی گذرد ولی الخق نشان دادی که هن مسئولیت استاتی وهم استاندارهای گذشته باید شما را الگوی خود قرار بدهند. سرور عزیزم اثبات کردید که به دنبال مشکلات مردم وحق مروم کوتاهی نخواهی کرد ولی بزرگوار ازبخش دارموگرمون سوال کنید چرا برق برق برق برق واب شرب هنوز بعداز این همه سال به روستای گرده کلات نمی دهید خدا خوشش میاد. شما ازنزدیک به این روستا سر بزنید مگه این خانوادها مسلمان نیستند هرساله اعتبار برای روستاهی محروم ازقبیل گرده کلات شهریتان دریافت می کنند کجا این هزینه را خرج می کنند امار روستای گرده کلات بیش از ۱۲ خانوار می باشد درصورتی که برق وامکانات وخدمات اولیه به این روستا تعلق بگیره مطمعنا خانوادهای که بر اثر نبود امکانات مهاجرت کردند بر می گردند چرا شغل این روستا دامداری وکشاورزی ، زنبورداری می باشد وپتانسلهای زیادی در روستا وجوداردازانجای که برنامه دولت عدم مهاجرت روستایی به شهر می باشد پس نیازمندالطاف مهربان شما استاندار محترم هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار