استاندار لرستان گفت: همکاری مسوولان و ائمه جماعات در راستای رضایتمندی مردم ضروری است.
کد خبر: ۵۳۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 17 December 2017
سید موسی خادمی استاندار لرستان ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه نقش موثر و انکارناپذیری در توسعه استان دارند.

وی خاطرنشان کرد: هر سیستم از یک سری اجزا و عناصر تشکیل شده که ضمن اینکه در کنار یکدیگر کار خود را انجام می‌دهند، همگی یک هدف والا دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیستم است که اجزاء آن در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت‌اند، بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کدام از قوا مکمل یکدیگر هستند و به این ترتیب  اختلال در یک عنصر سبب اختلال در مجموعه نظام می‌شود.

خادمی تصریح کرد: در استان لرستان نیز به همین‌گونه است، به‌ نحوی‌که استاندار در کنار امام جمعه، مدیران کل، نهادهای نظامی و انتظامی و فرهنگی فعالیت دارند و همه آن‌ها برای ایجاد رضایتمندی مردم تلاش می‌کنند.

وی از تعامل دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر به عنوان یک وظیفه یاد و عنوان کرد: در نگاه سیستمی تعامل یک وظیفه است و بر این اساس عناصر می‎بایست، در کنار یکدیگر فعالیت کرده و همدیگر را تقویت کنند و در این بین باید عنصر نامتعادل حذف شود.

استاندار لرستان مشخص کردن حد و مرز را در سیستم‎‏های انسانی مشکل دانست و خاطر نشان کرد: ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، روحانیون و همه اقشار بایستی با تعامل در کنار یکدیگر، همدیگر را تقویت کنند.

خادمی تاکید کرد: در حوزه بحث فرهنگی بخش کمی از مسوولیت بر عهده دولت بوده و عمده آن خارج از عهده دولت است، بر این اساس نقش روحانیت، ائمه جمعه، صدا‌ و‌ سیما و همچنین مسوولان فرهنگی در این زمینه بیشتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار