امام جمعه لیکک : شهرستان در بحت مشکلات فرهنگی و اجتماعی، نسبت به بسیاری از نقاط استان و کشور وضعیت مطلوبی دارد. فرماندار بهمئی: باید مراقب بود که هر چه دیرتر شروع کنیم هم هزینه ی اصلاح بالاتر می رود و هم جبران عقب ماندگی سخت تر خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵ 26 December 2017

نشست هم اندیشی جوانان با فرماندار و مسئولین فرهنگی در شهرستان بهمئی برگزار شد.
در این نشست که  در محل سالن جلسات فرمانداری، با حضور فرماندار، امام جمعه ی شهرستان، بخشدار مرکزی، شهردار لیکک، رؤسای ادارات ارشاد، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش ، اتاق اصناف و تعدادی از جوانان فعال در حوزه های مختلف برگزار شد ، جوانان به بیان دیدگاه ها و نقدهای خود در خصوص مشکلات شهرستان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عملکرد مدیران پرداختند.

 در ادامه مسئولین ادارات به سئوالات مطرح شده در ارتباط با حوزه ی کاری خود پاسخ دادند.
حجت الاسلام افروغی امام جمعه ی شهرستان ضمن پاسخگویی به سئوالاتی در خصوص آسیبهای فرهنگی مثل خودکشی، اعتیاد و دانشگاه ها، و با بیان این مطلب که شهرستان در بحت مشکلات فرهنگی و اجتماعی، نسبت به بسیاری از نقاط استان و کشور وضعیت مطلوبی دارد، گفت: باید همه و همه دست به دست هم بدهیم و در کنار هم مشکلات را حل کنیم و جوانان تحصیلکرده و فعال در حوزه های مختلف می توانند در این مسیر نقش مؤثری ایفا کنند.
حکمت اله سنائی فرماندار شهرستان نیز پس از پاسخگویی به سئوالات جوانان در حوزه های مختلف از جمله استخدامها، ورزش، اشتغال و با اشاره به سلایق مختلف سیاسی، افراط و تفریط، اختلافات داخلی و نقدهای غیر سازنده و متأثر از مسائل جناحی را به عنوان عامل عقب ماندگی و عدم توسعه ی کشور معرفی کرد.
وی تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی را نگاه توأم با عقلانیت، احترام به دیدگاه های مختلف، اخلاص در عمل، آشنایی با مسائل و مناسبات بین المللی و احترام به ملل مختلف و بهره گیری از تکنولوژی و دانش بشری دانست و افزود: به دلایلی از جمله فشارهای خارجی و مسائل داخلی، ما گرفتار عقب ماندگی شدیم لیکن با توجه به پیشینه ی درخشان ما، ایران اسلامی و به تبع آن شهرستان بهمئی پتانسیل رسیدن به شکوه و جایگاه شایسته ی خود را دارد. لیکن باید مراقب بود که هر چه دیرتر شروع کنیم هم هزینه ی اصلاح بالاتر می رود و هم جبران عقب ماندگی سخت تر خواهد بود.

 تقوي شهردار ليكك از جوانان دعوت كرد كه با پيشنهاد ها و طرح هاي مفيد خود با شهرداري همكاري كنند .
در پایان روساي ادارات حاضر هم ضمن استقبال از طرح ها و برنامه هاي فرهنگي جوانان ، عنوان كردند كه در اجراي اين برنامه ها با جوانان همكاري هاي لازم انجام خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار