فرماندار شهرستان روانسر گفت: عملیات تعمیر و بازسازی 49 واحد خسارت دیده شهرستان روانسر که در زلزله 21 آبان ماه دچار خسارت شده بودند آغاز شده است
کد خبر: ۵۴۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر،حسین ویسمرادی در نشست ستاد بحران شهرستان روانسر افزود: صاحبان 30 واحد خسارت دیده نوع یک این شهرستان با بانک های عامل انعقاد قرارداد انجام داده اند که شش واحدآنها نیز شروع به کار کرده اند

وی تصریح کرد: برای 120 نفر از صاحبان مسکن مهر 150 واحدی این شهرستان پرونده تشکیل شده که 95 مورد آنها جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند و از این تعداد 43 واحد عقد قرارداد و شروع به کار کرده اند.

فرماندار روانسر ادامه داد: 11 پرونده واحدهای تعمیری شهری و روستایی نیز به بانک های عامل معرفی شده که پنج مورد آنها با بانک های عامل انعقاد قرار داد بسته اند .

ویسمرادی از اتمام عملیات آوار برداری در روستای خانم آباد خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 16 عدد کانکس در روستای خانم آباد و دو عدد نیز در روستای تپه کل به منظور اسکان موقت نصب شده است.

وی تاکید کرد: 12 خانواده دیگر به کانکس نیاز ضروری دارند که بنیاد مسکن باید هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کند.

رییس ستاد بحران شهرستان روانسر یادآور شد: در مرحله اول تخصیص اعتبارات به مناطق زلزله زده 12 میلیارد ریال برای تعمیر واحدهای مسکونی و 9 میلیارد ریال برای بازسازی 30 واحد خسارت دیده این شهرستان اختصاص یافت.

 

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار