رئیس اداره استاندار لارستان با بیان اینکه روغن زيتون با نام تجاری «مرواريد سبز» غيراستاندارد است، گفت: نظر به اينكه محل توليد محصول نامشخص بوده و هيچ نظارتی بر فرآيند و نحوه توليد آن وجود ندارد، مصرف آن خسارت جاني و مالي براي افراد درپی دارد.
کد خبر: ۵۴۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱ 31 December 2017

تابناک فارس به نقل از فارس:علی رحیمی‌نژادان امروز اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان اداره استاندارد لارستان از سطح بازار عرضه، شاهد فروش محصول روغن زیتون با نام تجاری «مروارید سبز» بوده که با پیگیری‌های انجام گرفته متأسفانه هیچ دسترسی به شرکت یا افراد تولیدکننده وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تلفن و آدرس درج شده بر روی ظرف این کالا جعلی است، افزود: نظر به اینکه محل تولید محصول نامشخص است و هیچ نظارتی بر فرآیند و نحوه تولید آن وجود ندارد، مصرف آن خسارت جانی و مالی برای افراد درپی خواهد داشت.

رئیس اداره استاندار لارستان تصریح کرد: این اداره ضمن مراجعه به واحدهای صنفی عرضه کننده این محصول نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام می‌کند.

این مسوول از شهروندان خواست تا از خرید این روغن خودداری و درصورت مشاهده با اداره استاندارد لارستان به شماره‌های 33-52252731-071 تماس بگیرند.

رحیمی‌نژادان اضافه کرد: برای اطمینان از اصالت علامت استاندارد روی هر محصول، همشهریان می‌توانند کد 10 رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار