نخستین نشست کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی دهه فجر استان قزوین با دبیر کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 06 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، نخستین نشست کمیته همیاری و تشکل های مردمی دهه فجر استان قزوین با دبیر کمیته امداد امام خمینی استان قزوین برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در این نشست با تقدیر از خدمات دستگاه‌های مختلف اظهار داشت: بزرگداشت ایام دهه فجر باید جدی گرفته شود چراکه این ایام به بیان زیبای حضرت امام (ره)، ایام‌الله است.

مجید مؤمنی ادامه داد: دهه فجر تنها یادآور یک انقلاب در جغرافیای ایران نیست بلکه حرکت مردمی ایران به رهبری مرجع و فقیه دینی به ایجاد نگرش‌ها و رویکردهای جدید در دنیا منجر شد.

وی افزود: هدف از این تشکل فراهم‌سازی زمینه‌های بهره‌گیری هرچه بیشتر محرومان و مستضعفان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه‌ها و دوایر دولتی، غیردولتی و تقویت راهکارهای نهضت خدمت‌رسانی به مردم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عنوان کرد: باید زمینه خدمت‌رسانی به مردم را هرچه می‌توانیم توسعه دهیم چراکه اساس حضور ما در دستگاه‌های مختلف خدمت به مردم است.

گفتنی است در این تشکل مدیرکل امور روستایی استانداری، جمعیت هلال‌احمر، بهزیستی، تأمین اجتماعی، بنیاد شهید و صندق کارآفرینی امید عضویت دارند که نمایندگان این دستگاه‌ها دیدگاه‌های خود را برای برپایی هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار