کد خبر: ۵۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 29 June 2015
معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج گفت: به منظور رفع بافت‌های فرسوده در این شهرستان، بافت‌های فرسوده محمدشهر شناسایی و نوسازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدصادق تله کو ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان کرج اظهار داشت: رفع بافت‌های فرسوده و کمک به نوسازی و بهسازی کردن این بافت‌ها از مهمترین اقداماتی است که باید از بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: احیا و بازسازی بافت‌های فرسوده یکی از مهمترین مسائلی است که بادی مسئولان به آن توجه ویژه داشته باشند و هر چه سریع‌تر برای رفع این بافت‌ها اقدامات اساسی را انجام دهند.
معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رفع افتهای فرسوده در محمدشهر یکی از مهمترین برنامه‌های ما است ادامه داد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سه محله جعفرآباد، تپه قشلاق و محله یزدی‌ها به عنوان محدوده‌های اجرای طرح رفع بافت‌های فرسوده در محمدشهر کرج بهسازی و نوسازی می‌شوند.
تله‌کو بیان دشت: اجرای این طرح در چندین فاز صورت می‌گیرد که در فاز اول ساماندهی بافت‌های فرسوده، مطالعات در 11 محله محمدشهر صورت گرفته است.
وی در خصوص اهداف تشکیل ستاد بازآفرینی پایدار گفت: این ستاد، مطابق سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری مصوب هیئت وزیران در شهریور ماه 1393 تشکیل شده است.
معاون عمرانی فرماندار کرج با اشاره به مشکلات ناشی از سکونت در مناطق بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی خاطرنشان کرد: عدم امکان دسترسی به خدمات امداد رسانی نظیر اورژانس و خودروی آتشنشانی در مواقع ضروری به دلیل نامناسب بودن معابر در این مناطق، در بسیاری موارد امکان هرگونه امدادرسانی را سلب می کند که بسیار نگران کننده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار