هنرمند خوش ذوق شهرستان لنده تابلوی زیبای خود را به میمنت آغاز به کار طرح محرومیت زدایی شهرستان لنده به رییس بنیاد مستضعفان هدیه کرد.
کد خبر: ۵۵۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 20 January 2018

حضور رئیس بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده برای برگزاری اولین نشست اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی در این شهرستان یک حاشیه جالب داشت و آن هم اهدای یک تابلوی ویژه به سعیدی کیا بود.

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تابلو خط مذهب با ذکرمقدس  "بسم الله الرحمن الرحیم" اثر سیاوش تقی زاده هنرمند فرهنگی شهرستان لنده به میمنت آغاز به کار طرح محرومیت زدایی شهرستان با امضا استاندار استان و فرماندار لنده در پایان نشست برنامه ریزی شورای اداری شهرستان به مهندس سعیدی کیا اهدا شد .

هدیه ویژه هنرمند فرهنگی هم استانی به رئیس بنیاد مستضعفان + تصویر

 

این تابلو خط زیبا تلفیقی از شش ویژگی خطوط ایرانی اسلامی از جمله نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، نسخ ، ثلث و ... بوده که با نقوش اسلامی مانند گل و پرنده تذهیب شده  و برای اولین بار در ایران این نوع خط ابداع شده است.

سیاوش تقی زاده خالق این اثر در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : حدود شش سال است که روی این موضوع کار میکنم و این خط مراحل پایانی خود یعنی قاعده مند کردن خود را می گذراند .

وی در ادامه افزود : اگر حمایتی صورت گیرد می توان این نوع خط را بعنوان نماد شهرستان لنده به ایران و جهان معرفی نمود و از این رهگذر اقتصاد فرهنگی را در این شهرستان رونق داد.

 هدیه ویژه هنرمند فرهنگی هم استانی به رئیس بنیاد مستضعفان + تصویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار