یادداشت
ایرج جرنده یکی از جوانان متعهد و دلسوزی است که اخیرا کم کاری و سهل انگاری مسولین ورزش شهرستان را جبران کرد.
کد خبر: ۵۵۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 23 January 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند.

 

بدون تردید ورزش، یکی از مسایل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید و تعداد بی شماری از افراد، به انواع ورزش علاقه مند هستند و بخشی از وقت خود را بدان اختصاص می دهند.
دین مبین اسلام هم به ورزش و ورزشکار به دیده احترام می نگرد؛ زیرا ورزش می تواند آدمی را در رسیدن به کمال انسانی یاری رساند و اسلام هم هر عملی را که به آدمی در رسیدن به کمال کمک می کند، ارج می نهد و آن را مطلوب می داند.
با این تفاسیر در کشور ما اما توجه به ورزش و ایجاد شادابی در جامعه فقط در حد شعار باقی مانده و عملا برنامه ای برای این مهم محقق نمی شود.استان کهگیلویه و بویراحمد از استان های مستعد و با ظرفیت در حوزه ورزشی می باشد که محرومیت و سهل انگاری مسولین امر از یک طرف و محرومیت و عقب ماندگی این استان از طرف دیگر موجب شده تا توجه چندانی به مقوله مهم ورزش و جوانان نشود. استانی که اگر به آمار و ارقام طلاق ، اعتیاد و ناهنجاریهای اجتماعی در آن نگاه کنیم به خوبی متوجه خواهیم شد که چه فاجعه ای در حال رقم خوردن است .
با این تفاسیر اما هنوز هستند جوانان متعهدی که دلشان به حال جوانان این استان می تپد و تلاش می کنند تا هر چند مختصر اما گوشه ای از محرومیت و سهل انگاری های مسولین و متولیان ورزش استان وشهرستان را جبران کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد از شهرستان لنده-مدیری از مدیران بومی شهرستان لنده برای تداوم راه شهادت شهیدان این مرز وبوم دست سخاوتمند در نهایت توانش را در مددهای مختلف به مستمندان و مخصوصا در ورزش بکار برده است.

از کمک به هیئتهای مختلف ورزشی تا خرید توپ و تور برای مدارس و برای چندین باشگاه فرهنگی ورزشی گرفته تا تقبل کردن هزینه های کلان در برگزاری تورنمنت مهم سالهای به کما رفتن ورزش شهرستان لنده.

ایرج جرنده یکی از جوانان متعهد و دلسوزی است که اخیرا کم کاری و سهل انگاری مسولین ورزش شهرستان را جبران کرده و تلاش کرده است تا با انواع حمایت های مادی و معنوی و رایزنی با مسولین کشوری جهت رفع مشکلات این شهرستان اقدام کرده است.*

آری جناب آقای “ایرج جرنده” کسی که در طبق اخلاص با کمک مالی در حد قابل قبول در برگزاری جام یادواره شهدای شهرستان لنده و همچنین/ دعوت از تیم فوتسال مارون دهدشت در لیگ دو کشور برای بازی با منتخب لنده/خرید ۲۵ عدد توپ فوتسال برای ۱۵مدرسه و ۱۰ تیم باشگاهی لنده/اعلام امادگی برای حمایتها و رایزنیها برای پیشرفت ورزش شهرستان و….

چنین اقداماتی که بدون چشم داشت و صرفا برای دلگرمی جوانان آن هم در هیاهوی شعارهای تو خالی مسولین ورزش شهرستان و استان صورت می گرد قطعا قابل تقدیر است.
کسی که با صبوری و حوصله پای درد ودلهای ما جوانان نشست و بادرک مسائل ارامشی به ما تزریق میکند که فقط زیبنده شخصیت خاص خود اوست.

جرنده عزیز مطمئن باش زحمات و دلسوزیهای امروزت نزد ما جوانان بی جواب نخواهد ماند.

کاش جرنده های شهرمان انقدر معقولانه درک شوند تا اعمال نیکشان ترک نشود  

وحید محمدی زاده مونه ۱۳۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار