با اعلام اداره کل هواشناسی مازندران
از سوی اداره کل هواشناسی مازندران اعلام شد که هوای استان از روز یکشنبه هفته آینده با کاهش دمای شدید سرما همراه با بارش برف شدید خواهد بود .
کد خبر: ۵۵۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۷ 25 January 2018

 به گزارش تابناک مازندران، با پبش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، وضع آب و هوای استان مازندران در هفته آینده تا منفی ۱۱ درجه خواهد رسید ،

بر اساس این گزارش . به همین دلیل مسئولان از مردم شریف استان درخواست کردند تا خود را برای یک هفته سرد کاملا زمستانی مهیا کنند .

برف و بوران در راه مازندران
 

 مدیرکل هواشناسی مازندران در گفتگو یی ، گفت: اوایل هفته آینده ارتفاعات، کوهپایه‌ ها و دامنه‌ های مازندران پوشیده از برف خواهند شد و حتی در مناطق ساحلی و جلگه‌ ای نیز بارش برف مشاهده خواهد شد.

رضوی افزود: با نفوذ سامانه سرد بارشی در روز شنبه ۷ بهمن، ارتفاعات مازندران بتدریج از بارش برف سفید پوش خواهند شد و از اواخر روز شنبه بارش برف بتدریج به ارتفاعات پایین‌تر و به سمت کوهپایه‌ها و دامنه‌های اطراف شهر‌ها کشیده خواهد شد.

رضوی گفت: از بامداد یکشنبه تا صبح دوشنبه با توجه به افت شدید دما، در شهر‌های ساحلی و جلگه‌ ای مازندران نیز بارش برف پیش بینی می‌ شود، اما احتمال نشست برف در داخل شهر‌ها ضعیف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران افزود: توصیه می‌ شود باغداران نسبت به چیدن باقیمانده مرکبات در ۳ روز آینده اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار