رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت:در سه ماهه نخست سال جاری، کمیته مبارزه با مواد مخدر با دستگیری 15 هزار فروشنده و قاچاقچی مواد مخدر و تقدیم سه شهید و 15 جانباز در این عرصه فعالیت خود را همچنان ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 04 July 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،سرهنگ بخشنده، ، در نخستین همایش مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اصناف شهرستان شمیرانات، گفت: اعتیاد در حال حاضر همه افراد به ویژه قشر جوان را تهدید می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در میان معتادین، افراد تحصیل کرده و شاخصی دیده می شوند که هرگز فکر نمی‌کردند گرفتار این بلای خانمان سوز شوند.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری، کمیته مبارزه با مواد مخدر با دستگیری 15 هزار فروشنده و قاچاقچی مواد مخدر و تقدیم سه شهید و 15 جانباز در این عرصه فعالیت خود را همچنان ادامه می‌دهند.

بخشنده افزود: مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی مناطق و محله‌های تهران از وجود این افراد از جمله مواردی است که کمیته مبارزه بام مواد مخدر در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به دستگیری روزانه 150 معتاد ولگرد و خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر تهران، اضافه کرد: با توجه به عدم ظرفیت زندان‌ها و نبود بودجه کافی جهت نگهداری افرادی که در ارتباط با خرده فروشی مواد مخدر دستگیر می شوند، 80 تا 90 درصد این افراد در کمتر از 24 ساعت آزاد می‌شوند.

این مقام مسئول ضمن دعوت از مردم و نهاد اثر گذار خانواده، سایر دستگاه‌های مختلف را نیز به تعامل و همکاری جدی با کمیته مبارزه با مواد مخدر و پایگاه‌های 10 گانه پلیس فراخواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار