نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: روحانیون و علما مسئول حفظ بصیرت و آگاهی مردم در مقابل انحرافات دشمنان هستند.
کد خبر: ۵۷۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 26 February 2018

به گزارش تابناک ؛حضرت آیت الله "مصطفی علماء" روز دوشنبه در همایش تکریم روحانیت که توسط تیپ انصار الرسول(ص) کرمانشاهدر شهرستان پاوه برگزار شد، افزود: دشمنان اسلام از همان آغاز شکل گیری اسلام در تکاپوی ضربه زدن به اسلام و مسلمین بوده و هستند و حفظ مردم از توطئه های آنان بر عهده روحانیون و دانشمندان دین است.
وی گفت: پیامر (ص) در احادیث مختلفی سفارش کرده اند که همواره با فقه و بصیرت به موضوعات نگاه شود و فقه به معنای این است که همه چیز را با دقت و آینده نگری ببینیم تا دچار گرفتاری نشویم.

وی افزود: امام خمینی (ره) می فرمودند که من برای هر حرف یا اقدامی 50 سال آینده را می بینم و بعد حرکت می کنم و همه علما و روحانیون بیاد اینگونه عمل کنند که جامعه اسلامی ما گرفتار نشوند.

همچنین امام جمعه پاوه در این همایش اظهار داشت: چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد که مردم اورامانات همانند مردم ایران سربلند از همه آزمایش های الهی و مسایل و مشکلات ایجاد شده سربلند و رو سفید بیرون آمده اند.

ماموستا ملا قادر قادری اظهار داشت: در این چهل سال برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون های زیادی نثار شده است و ایثارگریهای بسیاری از سوی همه مردم سبب حفظ ایران شده است.

وی گفت: در سال 1359 مقامات بلند پایه آمریکا در عریستان نشستی داشتند که تصمیم و خروجی آن نشست ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی در امت اسلامی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: نتایج آن نشست و تصمیات را امروز در سوریه و یمن و عراق می بینیم که قرار بود ایران هم امروز همانند آنها گرفتار باشد اما با این ایثار گری ها و هوشیاری ملت و به لطف الهی امروز ایران درگیر این مشکلات نیست.

وی گفت: اما امروز خطراتی کشور و منطقه را تهدید می کند که می توان به بیکاری و پدیده های شوم اجتماعی که متاسفانه روبه افزایش است مانند اعتیاد ، طلاق و... که اگر توجه ویژه و فوری به این موضوعات نشود مشکلاتی گریبان گیر کشور خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار