معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به رونق کسب وکار در دولت دوازدهم تاکیدکرد: مردم وجوانان برای تولید واشتغال به دنبال کار آفرینی باشند.
کد خبر: ۵۷۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 01 March 2018

معاون استاندار اظهارکرد: مجموع منابعی که در اختیار کمیته امداد، بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید، بانک سینا و بنیاد برکت است سرمایه ملی است.
وی خاطرنشان کرد: مجموع بودجه هایی که برای اشتغال روستایی و فراگیر اختصاص داده شده است اگر رصد کنیم می بینیم بسیار عظیم است. 
زینی وند بابیان اینکه از دولت سازندگی تا امروز منابع مالی در قالب طرح های مختلف به کشور تزریق شد تصریح کرد: اگر فکر، تدبیر و برنامه پشت این منابع مالی بود الان دیگر مشکل بیکاری نداشتیم. 
معاون استاندار یزد با اشاره به فعالیت های دستگاههای اجرایی و سایر مسئولان متولی ایجاد شغل افزود: حجم زیادی از پول ها به صورت سکه و دلار در جیب خود مردم است .
وی بابیان اینکه در دنیا ، تعاونی ها این پول ها را جمع کرده و به صورت شغل به مردم ارائه می کنند تاکید کرد: برای ایجاد شغل ، نیاز به آموزش است.
معاون استاندار یزد یاد آورشد : درشهرستان ابرکوه ظرفیت و پتانسیل های خوبی در حوزه های کشاورزی، گردشگری وجود دارد و تا اندازه ای هم صنایع تبدیلی کوچک که اگر همت شود می توان ایجاد اشتغال کرد. 
زینی وند با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری ابرکوه اتفاق خوبی افتاده است و ظرفیت های خوبی برای اقتصاد یک شهرستان وجود دارد یادآورشد : این واحدهای تولیدی باید مورد تشویق قرار گیرند.
وی ادامه داد: تصمیماتی که گرفتیم باید دقیقا اجرا شود و اگر مشکل این واحد ها حل شود هم تثبیت اشتغال و هم افزایش اشتغال خوبی در ابرکوه خواهیم داشت و در بازدیدها و مراجعاتی که از واحدهای صنعتی و همچنین تعدادی از روستاها انجام شد مسئولان خوب پا بکار هستند .
دراین نشست محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه هم به بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی اشاره وخواستار رفع موانع آنها شد. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با حضور در نواحی و شهرک صنعتی ابرکوه و بخش بهمن از چند واحد تولیدی بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات های واحد صنعتی وتولیدی را مورد بررسی و برای تسهیل در رفع برخی مشکلات واحدهای تولیدی دستورات لازم را صادر کرد.
زینی وند همچنین باحضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از فعالیت های طرحهای بین المللی ترسیب کربن که در بخش بهمن ابرکوه در دست اجراست بازدید کرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار