نشست شورای اداری لنده
شورای اداری شهرستان لنده با دو موضوع خدمات سفر و جشن نیکو کاری با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری ،امام جمعه و روسای ادارات برگزار شد
کد خبر: ۵۷۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 01 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد شورای اداری شهرستان لنده با دو موضوع خدمات سفر و جشن نیکو کاری با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری ،امام جمعه و روسای ادارات برگزار شد .

در ابتدای این نشست بصیری فرد رئیس کمیته امداد لنده گفت : ۳۲ درصد از جمعیت شهرستان تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد حضرت امام ره هستند و درمیان ادارات استان با این میزان مددجو رکورد دار هستیم

بصیری فرد افزود : از آنجا که در آستانه سال نو قرار داریم کمیته امداد در راستای کمک به جامعه هدف خود با
راه ندازی پایگاه های کمک های خیرین منطقه را جمع آوری و به دست نیازمندان واقعی خواهیم رساند .

ریس کمیته امداد گفت جشن نیکو کاری در ۱۷ اسفند برگزار میشود تا بخشی از مشکلات نیازمندان واقعی منطقه به کمک خیرین مرتفع گردد .

شهردار لنده در نشست شورای اداری در راستای آماده سازی مبلمان شهری و استقبال از گردشگران در ایام نوروز گفت : در هفته های گذشته طرح های تسطیح کوچه و خیابان های سطح شهر انجام گرفت و در سریعترین زمان ممکن از آنجا که کار تعمیر کارخانه آسفالت نیز انجام گرفت آسفالت کنده کاری ها و خیابان های که نیاز به لکه گیری دارند محقق میشود .

مشهدی زاده افزود از آنجا که شهرداری نقش بسزایی در آماده سازی شهر در ایام نوروز و استقبال از گردشگران را دارد ۷۰ درصد بلوارها و میادین شهر گل کاری شد و رنگ آمیزی جداول نیز در دست اقدام است .

کاظمی مدیر بهزیستی لنده در این نشست با انتقاد از برخی ادارات و عدم توجه آنان به مشکلات عبور و مرور معلولان بیان داشت : در شهر لنده فقط ۵ محل اداری وجود دارد که در راستای خدمات دهی به معلولین ورودی ادارات آنان ساماندهی شده است و انتظار میرود سایر مدیران با توجه به مشکلات حاد معلولان به این مطالبه معلولان دقت نمایند.

عبداله سعادتیان رئیس دادگستری شهرستان لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به استفاده مسئولان در ساعات غیراداری
از امکانات دولتی اظهارکرد: برخی از مسئولان در ساعات غیراداری از خودروهای دولتی استفاده شخصی می کنند که علی رغم تاکیدات گذشته این عمل همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با مسئولانی که در ساعات غیراداری از خودروهای دولتی استفاده شخصی می کنند علاوه انتقال خودرو به پارکینگ با فرد متخلف نیز برخورد قانونی خواهد شد.
سعادتیان خاطر نشان کرد این آخرین هشدار به مدیرانی است که از خودروی اداری استفاده میکنند و در صورت توقیف مماشاتی دیگر از سوی دستگاه قضا صورت نخواهد گرفت .
دادستان لنده با بیان این نکته که یکی از وظایف مهم دستگاه قضا حفظ حقوق عامه هست و دراین راستا به کرات بخشنامه های ارسالی به سطوح پائینتر از سوی دستگاه قضا ارسال میشود و نمونه ای از این حفظ حقوق عامه بازرسی دادستان به عنوان نماینده مدعی العموم از ادارات است تا مبادا حیف ومیلی از امکانات دولتی صورت گیرد.

وی افزود : ۱۲ مدیر در سطح شهرستان لنده وجود دارد که به تعبیری از آنان به عنوان مدیران پروازی یاد میشود و این مدیران در جریان امر باشند ازآنجا که قانونگذار آنان را از استفاده شخصی امکانات دولتی منع کرده است دستگاه قضا در صورت روئیت برخورد قانونی انجام می دهد.
عبداله سعادتیان دراین بخش از سخنان خود اشاره به استفاده شخصی از اماکن عمومی در نقاطی از شهر کرد و در این راستا از مدیرانی که گاها مجوز استفاده از این مکان ها را به میدهند هشدار داد .
سعادتیان به برنامه های ایام نوروز دستگاه قضا اشاره و دراین باره بیان کرد: در ایام نوروز دادگستری شهرستان کشیک دارد و پرونده های این ایام در صورت ارتباط با مهمانان گردشگر خارج از نوبت بررسی میشوند .
سعادتیان در پایان یادآور شد: در ایام نوروز همانطور که منطقه برای مردم بومی و گردشگران امن خواهد بود،
برای اخلالگران محیط را ناامن خواهیم کرد.

دارا کریمی نژاد فرماندار لنده در نشست شورای اداری با اشاره به این موضوع که برخی از مدیران ما در پیگیری مطالبات ادارات خود ضعیف هستند و این ضعف ناشی از ترس ازدست دادن صندلی خود هست بیان داشت : دراین مدت عملکرد مدیران همه دستگاه ها را رصد کردیم و وزن هر مدیر برایمان مشخص گردید.
کریمی نژاد در این راستا افزود : از آنجا که در آستانه سال نو هستیم و باید تفاوتی میان مدیرانی که برنامه محور حرکت میکنند و مدیرانی که دچار روزمرگی شدند باشد تا ۲۵ اسفند منتظر گزارش کار سالانه مدیران هستیم .
وی خاطر نشان کرد: ظرف این مدت مدیران گزارش کاملی از فعالیت های حوزه کاری خود از جمله جذب اعتبارات سالانه را تهیه نمایند و به فرمانداری تحویل نمایند .
فرماندار لنده با اشاره به اینکه ۲۵ اسفند پایان کار مدیران کم کارو بی تفاوت هست بیان کرد:برخی مدیران صندلی خود را مفت می فروشند و اگر ببینندحتی بودجه اداره او کم شده است سکوت میکنند و این خیانت است و دیگر این مدیران لایق مدیریت بر اداره ای نیستند .
فرماندار لنده دراین بخش از سخنان خود به معضلی به نام معارض در شهرستان یاد کرد و دراین باره گفت : اعتبار کلان با درصد سود بانکی اندک وارد استان شده است و متاسفانه در شهرستان لنده به دلیل معضلی به نام معارض کسی به سراغ استفاده از این فرصت نمی رود .
وی افزود :از مجموع ۲۰۸۰ طرح اقتصادی استان فقط ۱۰ طرح مربوط به شهرستان لنده است که یکی از دلایل اصلی عدم استقبال از اجرای چنین طرح های معارضات واهی است که برای مبارزه با چنین معضلی نیازمند مدیران جسور هستیم .
فرماندار لنده یکی دیگر از معضلات موجود در عدم تسریع امورات اداری را موازی کاری ادارات برشمرد و دراین باره گفت : روح و روان افراد مستهلک میشوند در پیگیری اجرای یک طرح و این موازی کاری باعث شد لنده هنوز که هنوز است توسعه پیدا نکند .

دارا کریمی نژاد دراین بخش از سخنان خودگفت" گزارش دهی برعلیه مدیران و حتی برخی کارمندان در لنده نهادینه شده است و این برای شهرستانی با قدمت تاریخی و فرهنگ غنی زننده است .
کریمی نژاد گفت : در عصری که از آن به عصر شیشه ای تعبیر میشود و همه جامعه زیر زربین رسانه های مختلف هستند دیگر پدیده زشت گزارش نویسی جایی ندارد و این افراد بدانند هیچکس حتی در سطح استان به چنین اراجیفی اهمیت نمی دهد .
فرماندار لنده در بخش پایانی سخنان خود به سنت زیبای ایرانیان،کمک به همنوع در آستانه سال نو اشاره و از مدیران دستگاه های اجرای شهرستان خواست در ایام برگزاری جشن نیکو کاری که متولی آن نهادهای حمایتی هستند همکاری های لازم صورت گیرد
وی خاطر نشان کرد : تمهیداتی اندیشیده شود تا فضای همیاری مردم از طرح های اجتماعی فرهنگی که دولت متولی است در سطح شهرستان بیشتر شود .

گزارش"مجید مرادی 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
سلام دادستان محترم مدیران شهرستانها از مدیران کل یاد میگیرند که با ویتارا به تهران جهت شرکت در جلسات محض سیاسی شرکت میکنن از جمله محیط زیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار