کد خبر: ۵۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 05 July 2015
به گزارش تابناک كهگيلويه و بويراحمد، فتاح محمدي  در نشست كميسيون تعزيرات حكومتي كهگيلويه و بويراحمد اظهار داشت: تأمين و توزيع اقلام در سطح كلان و تا شهرستان‌ها به عهده سازمان جهاد كشاورزي و توزيع خرد در بازار و نظارت بر نحوه توزيع و قيمت‌ها با صنعت، معدن و تجارت است.
وي با بيان اينكه سازمان جهاد كشاورزي براي اسقرار كيوسك و تأمين مكان گشت ثابت بازار همكاري خوبي دارد، افزود: اين قرارگاه گشت و بازرسي اثر فوري در بازار دارد و در محل جرم با تخلفات بازار برخورد مي‌شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد از ديگر دستگاه‌ها خواست تا براي استقرار اين گشت بازار همكاري و امكانات لازم را در اختيار قرار دهند.
وي با در پاسخ به اظهارات رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مبني بر اينكه عاملان توزيع ارزاق دولتي به دليل كم بودن صرفه اقتصادي و تفاوت نداشتن آنچناني با قيمت بازار، استقبال جهت توزيع اين اجناس نمي‌كنند، عنوان كرد: اختلاف قيمت‌ها هر چند جزئي براي برخي مردم مهم است و برخي اقشار در بازار براي ۵۰ تومان نيز چانه‌زني مي‌كنند و در صورت اطلاع رساني به طور حتم شاهد صف‌هاي طولاني براي گرفتن ارزاق دولتي حتي با تفاوت قيمت ۵۰ تا ۱۰۰ توماني هستيم.
محمدي ابراز كرد: باور به فرهنگ انصاف و روزي حلال يك عامل بازدارنده و كنترل كننده در بازار است و بايد جهت ترويج و تبيين اين فرهنگ در سطح جامعه بويژه در بين بازاريان تلاش شود زيرا در صورت تحقق اين مهم شاهد كمترين ميزان تخلفات در بازار هستيم.
معاون سياسي و امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: انتظار مي‌رود ساير دستگاه‌هاي اجرايي از جمله جهاد كشاورزي، صنعت، معدن و تجارت، علوم پزشكي و تعاون روستايي جهت كنترل بازار تعامل مطلوب و همكاري مفيدي با تعزيرات حكومتي داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار