استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت پایین نان موجب نارضایتی مردم شده است و باید در راستای ارتقای بهبود آن اقدام کرد.
کد خبر: ۵۷۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 06 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی در نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه عرضه مرغ زنده سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد، اظهار داشت: راهکارهای جلوگیری از عرضه غیرمجاز مرغ و گوشت بعد از ایام نوروز در جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های متولی بررسی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ایام عید اکیپ‌های دامپزشکی تقویت شود تا از کشتار زنده به‌ویژه در جاده‌ها جلوگیری شود و رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی کنند که کشتار غیرمجاز خطر انتقال بسیاری از بیماری‌ها را افزایش می‌دهد تا مردم از خرید این نوع گوشت‌ها خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت نان در سلامت مردم بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: بهبود کیفیت آرد و نان یکی از خواسته‌های به حق مردم است و  می‌طلبد دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم در این حوزه را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سانحه ریزش یک واحد ساختمانی در حال ساخت در شهر یاسوج که مدتی پیش اتفاق افتاد، ابراز کرد: استانداردسازی مصالح ساختمانی ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد و معاون عمرانی این موضوع را به صورت ویژه بررسی و در نشست بعدی راهکارهای لازم  برای ارتقای کار در این حوزه را ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار