نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مشارکت خیران در زمینه ساخت مسکن برای نیازمندان پررنگ نیست.
کد خبر: ۵۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 05 July 2015
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، روز یکشنبه، در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این انجمن باید برای فعال کردن بیشتر خیران در راستای ساخت مسکن ، اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار دهد.
وی شناسایی نیازمندان مسکن، با رعایت حفظ جایگاه انجمن خیرین مسکن ساز را ضروری دانست و تأکید کرد: رعایت دقیق ضوابط و اساسنامه این انجمن، باعث جلب اعتماد بیشتر خیران می شود.
حجت الاسلام نکونام افزود: دعوت از خیران و تشریح اهداف انجمن خیرین مسکن ساز، نقش مهمی در جذب بیشتر و استفاده مطلوب تر از توان آنان دارد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: اکنون مراحل اجرای ساخت 396 واحد مسکونی خیری در استان، در حال پیگیری و یا در دست اجراست.
سام انصاری اضافه کرد: از این تعداد 102 واحد مسکونی خیری در شهرک منظریه شهرکرد، 50 واحد در شهرک الهیه بروجن، 32 واحد در فارسان و 212 واحد در شهرهای زیر 25 هزار خانوار در چلگرد، فرادنبه، سفیددشت، گندمان و شلمزار است که ساخت این واحدها در حال انجام است.
وی بیان داشت: پروژه 102 واحدی مسکن خیری در زمینی به مساحت شش هزار و 435 متر مربع و زیربنای 14 هزار متر مربع در شهرک منظریه شهرکرد، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
انصاری اظهار کرد: این پروژه، تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از خیر، برای اجرای این پروژه، چهار میلیارد و 70 میلیون ریال کمک کرده است.
وی عنوان کرد: برای تکمیل پروژه مسکن خیری 102 واحدی شهرکرد، از محل حساب 100 امام خمینی (ره)، نیز یک میلیارد و 20 میلیون ریال اختصاص یافته است.
انصاری یادآور شد: برای اجرای پروژه 30 واحدی مسکن خیری در شهرک الهیه بروجن، دو خیر بروجنی، 25 میلیارد ریال تعهد و از این مبلغ تاکنون 22 میلیارد ریال را پرداخت کرده اند.
وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع با زیربنای سه هزار و 400 متر مربع ساخته می شود.
انصاری اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه بعدی مسکن خیری بروجن با ظرفیت 20 واحد، بزودی در شهرک الهیه بروجن آغاز می شود.
وی تأکید کرد: پروژه 32 واحدی مسکن خیری فارسان نیز در پنج طبقه با زیربنای سه هزار و 402 متر مربع در حال احداث است.
انصاری افزود: برای اجرای این پروژه، هشت میلیارد ریال تسهیلات بانکی تصویب شده که تاکنون چهار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: یکی از خیران نیز برای تکمیل 20 واحد مسکونی در این پروژه، قول کمک داده است.
انجمن خیرین مسکن ساز چهارمحال و بختیاری، به منظور تأمین مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان این حوزه و جذب کمک های خیری در این راستا، فعالیت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار