در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها، جمعی از جوانان اردکانی به اردوی جهادی در روستای رباط پشت بادام اعزام شدند.
کد خبر: ۵۸۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 26 March 2018

 به گزارش «تابناک یزد»؛ به‌منظور کمک به توسعه روستاها و محرومیت‌زدایی، جمعی از جوانان اردکانی به اردوی جهادی در روستای رباط پشت بادام اعزام شدند.

مسئول گروه جهادی شهید مهدی فتوحی در این زمینه گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع محرومیت‌زدایی از روستاها و با عنایت به تأکید ویژه امام‌جمعه محترم شهرستان، برنامه اردوی جهادی ویژه نوروز 97 تا هشتم فروردین با حضور 40 نفر از برادران و 15 نفر از خواهران در روستای رباط پشت بادام اردکان اجرا می‌شود.

وی افزود: حوزه‌هایی که این جهادگران جوان در آن فعالیت می‌کنند درزمینه های مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی است که درزمینهٔ بهداشت دهان و دندان با حضور دندان‌پزشک به روستائیان خدمات رایگان ارائه خواهد شد.

محمدحسین آرامی اردکانی گفت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیز با حضور جمعی از طلاب و روحانیون برنامه‌هایی شامل برگزاری نماز جماعت، کلاس مشاوره و مهارت‌های زندگی برای بانوان روستا، کار با کودک، کلاس آموزش نمد دوزی، بهسازی فضاهای مدارس، طراحی و نقاشی دیواری در سطح روستا و همچنین برگزاری جشن ولادت حضرت امام جواد (علیه‌السلام) اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: فعالیت شاخص گروه جهادی شهید فتوحی درزمینهٔ عمرانی شامل بهسازی و تعمیر دو باب منزل مسکونی روستائیان هست که از قبل شناسایی‌شده است و در این زمینه خدمات رایگان ارائه خواهد شد.

مسئول گروه جهادی شهید فتوحی در پایان از همکاری صمیمانه دفتر امام‌جمعه اردکان، حوزه‌های علمیه امام صادق (علیه‌السلام) و فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها)، ناحیه مقاومت بسیج، دهیاری و شورای اسلامی روستای رباط پشت بادام برای فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت اجرای این برنامه تشکر و قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار