فرماندار دشتی گفت: از 660 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی دشتی 280 میلیارد ریال آن معادل 40 درصد به عمران و آبادی روستاها تخصیص یافت.
کد خبر: ۵۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 06 July 2015
 تابناک بوشهر: غلامرضا مهرجو در همایش دهیاران شهرستان دشتی با بیان اینکه دهیاران نقش مهم و موثری در ابعاد گوناگون عمرانی و اجتماعی روستاها دارند اظهار داشت: دهیاران در برنامه‌ها و طرح‌های عمران روستایی و سیاسی اجتماعی روستاها نقش مهمی دارند که باید خدمات و دستاوردهای خود را ارائه دهند. .
 
وی از تخصیص 660 میلیارد ریال اعتبار عمرانی دشتی خبرداد و گفت: از 660 میلیارد ریال اعتبارات تخصیصی به شهرستان دشتی بیش از 390 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی بوده است.
 
فرماندار دشتی با بیان اینکه 40 درصد اعتبارات یاد شده به عمران روستایی تخصیص یافت گفت: از 660 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی دشتی 280 میلیارد ریال آن معادل 40 درصد به عمران و آبادی روستاها تخصیص یافت.
 
اجرای طرح‌های در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، منابع آب و هادی را محورهای اعتبارات تخصیصی دانست و گفت: تعداد زیادی از این پروژه‌ها تاکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مابقی پروژه‌ها نیز از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند.
 
وی با بیان اینکه اعتبارات عمران شهری شهرستان دشتی 95 درصدآن تخصیص یافته است تصریح کرد: 120 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمران شهری در خورموج، کاکی، شنبه و بادوله  تخصیص یافت که اجرای این طرح‌ها سبب شد چهره شهرها و مبلمان شهری این مناطق بهبود یابد.
 
مهرجو ساخت پارک‌های محله‌ای در روستاها و مکانیزه شدن دفع زباله‌های روستایی را از اولویت‌های امسال دانست و افزود: امسال ساخت 16 زمین چمن مصنوعی در روستاها و شهرهای دشتی اجرا که تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: پیش بینی می‌شود امسال اعتبارات حوزه عمرانی درشهرستان دشتی افزایش یابد که پرداخت مطالبات پیمانکاران و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های شهرستان دشتی است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار