رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد
رئيس هیأت كاراته استان قم ازاهداء مدال قهرمان كاراته قم به موزه آستانه مقدس حضرت معصومه (س) و برگزاري دوره‌هاي آموزشي اين رشته با حضور مدرسان برجسته كاراته ايران در سبك‌هاي مختلف خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 28 March 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا برخورداراظهار کرد: بر اساس مجوز صادره از سوی فدراسیون کاراته، استاژ فنی و آزمون کمربند مشکی دان یک تا هفت سبک شوتوکان کاراته دو ایران زیر نظر استاد غلامرضا دباغیان مربی با سابقه کاراته قم و سرمربی اسبق تیم ملی به عنوان رئیس این سبک در کشور با حضور تعداد 60 شرکت کننده در خانه کاراته قم برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین استاژ فنی سبک kwf کاراته با حضور ۱۵۰ نفر از هنرجویان این سبک زیر نظر استاد رستمی‌زاده در خاته کاراته قم برگزار شد و در پایان از قهرمانان کشوری و بین‌المللی این سبک توسط هیات کاراته قم و آکادمی رستمی‌زاده تجلیل به عمل آمد.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی و در اقدامی پسندیده مدال برنز جهانی kwu محمد اسدی توسط وی و مادر گرانقدر این کاراته‌کای پرتوان به آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) اهدا شد و در کنار مدال‌های دیگر افتخار آفرینان ورزش استان قم و کشور قرار گرفت.

وی در ادامه به حضور کاراته‌کاها در جشنواره بزرگ ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء قم اشاره و بیان کرد: این جشنواره برای نخستین‌بار توسط هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد و قهرمانان کاراته، خانواده‌های قهرمانان و جامعه ورزش استان نیز در سالن برگزاری جشنواره حضور یافتند.

برخوردار خاطرنشان کرد: همایش بانوان فعال در سبک شوتوکان کاراته دو ایران نیز با حضور تعداد 100 نفر از هنرجویان این سبک به نمایندگی از باشگاه‌های کاراته ایثار، شهید بهشتی، امیران و فرهنگ در مجموعه ورزشی شهید بهشتی پردیسان برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار