معاون فرهنگي و امور جوانان استان قم خبر داد
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم از آغاز ثبت‌نام هفتمين جشنواره حضرت علي اکبر(ع) در قم تا ۳۰ فروردين ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم،علی پارسانیااظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ثبت‌نام از واجدین شرایط شرکت در هفتمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) ویژه جوانان برتر را تا سی‌ام فروردین ماه انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان برتر استان قم تا سی‌ام فروردین ماه باید برای درج اطلاعات و مشخصات خود به آدرس الکترونیکی http://javananeqom.ir/?p=1816 مراجعه کرده و توانمندی‌های خود را اعلام کنند تا پس از بررسی و داوری به عنوان جوان برتر در جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) مورد تجلیل قرار گیرند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: جوانان عزیز هم استانی باید پس از ثبت‌نام و ارزیابی اولیه، مستندات ارسال شده را به شکل حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان واقع در فرهنگسرای جوان، انتهای بلوار امام موسی صدر، جنب نمایشگاه دائمی ارائه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۶۵۶۴۵۷۰ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه جشنواره حضرت علی اکبر (ع) امسال در 18محور از جوانان برتر تجلیل خواهد کرد، افزود: این تجلیل در حوزه‌های قرآنی، علمی، پژوهشی، کارآفرینی، صنعت، روستا، جوان سرباز، طلبه جوان، دانشجوی نخبه، فعال فرهنگی اجتماعی، فعال در عرصه هنر، نویسنده جوان، جوان معلول، قهرمان ورزش، فعال در عرصه مطبوعات و اطلاع رسانی، فعال نخبه در عرصه فضای مجازی و مبتکر و مخترع انجام می‌شود.

پارسانیا خاطرنشان کرد: پست الکترونیکی معاونت فرهنگی و امور جوانان قم به نشانی javananeqom@gmail.com و سامانه پیامکی 300025252525 نیز آماده تبادل اطلاعات با جوانان برتر هم استانی است و امیدواریم امسال جشنواره‌ای با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار