فرمانده حوزه مقاومت شهید جلالی قنوات عنوان کرد
فرمانده حوزه شهید جلالی ناحیه بسیج امام حسین (ع) از فعالیت ۶ گروه جهادی بسیج و ارائه خدمات رایگان به ۴۰۰ بیمار همزمان با ایام تعطیلات نوروز در روستا‌های بخش مرکزی قم خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 02 April 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی علی بابایی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج در بخش مرکزی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۷، ۶ گروه جهادی بسیج در سطح روستا‌های بخش مرکزی قم حاضر شده و به ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و عمرانی اقدام کردند.

وی افزود: در این راستا گروه جهاد فرهنگی بسیجیان حوزه دو شهید قربانی نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و فرهنگی در سطح روستا‌های منطقه سراجه، مومن آباد، نواران، حاجی آباد آقا و دولت آباد اقدام کرده و بسیجیان حوزه چهار شهید ورزنده نیز در روستای حاجی آباد آقا و حوزه ۱۱ نیز در روستای نواران رنگ آمیزی و دیوار نویسی مدرسه روستا را در برنامه جهادی خود قرار دادند.

فرمانده حوزه شهید جلالی قنوات ادامه داد: گروه جهادی روستای سراجه نیز سالن چند منظوره روستا را که در طول یکسال گذشته توسط گروه‌های جهادی حدود ۶۰ درصد از مراحل آماده سازی آن با همکاری دهیار و شورای روستا انجام شده بود، کف سازی کردند.

وی با اشاره به خدمت رسانی پزشکان بسیجی و گروه‌های جهادی سفیران سلامت خاطرنشان کرد: حضور گروه جهاد فرهنگی سفیران سلامت در روستای قمرود و اقدام به برگزاری کلاس‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و مهارتی برای روستاییان، حضور گروه جهادی پزشکی سفیران سلامت از دانشگاه علوم پزشکی با حضور بیش از ۲۸ پزشک و دستیار پزشکی و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از ۴۰۰ بیمار از جمله دیگر اقدامات جهادی نوروزی در این بخش بود.

بابایی یادآور شد: حضور دکتر اسماعیلی رییس دانشکده دندانپزشکی به‌عنوان پزشک بسیجی در بین جهادگران و عمل جراحی فک و صورت یک بیمار از ویژگی‌های برجسته فعالیت جهادی در بخش مرکزی بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار