بخشدار سرفاریاب عنوان کرد؛
بخشدار سرفاریاب از احداث جاده ی امامزاده رجب در روستای گوشه از توابع شهر سرفاریاب خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 07 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، بخشدار سرفاریاب از احداث جاده ی امامزاده رجب در روستای گوشه از توابع شهر سرفاریاب خبر داد. 

آتش سودا گفت : باتوجه به اینکه قسمت بالای روستا فاقد جاده دسترسی است و از ابتدای مسئولیت خویش به فکر حل مشکل جاده ارتباطی این قسمت از روستا بودیم، اکنون فرصتی پیش آمده تا به امید خدا ضمن احداث جاده برای قسمت بالایی روستا بتوانیم جاده را تا حرم مطهر امامزاده رجب ادامه بدهیم. 

رییس شورای اداری بخش سرفاریاب همچنین افزود : باتوجه به ارادت مردم و همچنین اعتقادات بالای اهالی این روستا که به کرامات این امامزاده دارند، نیاز به مرمت و احداث بنای این امامزاده است که درصدد هستیم جاده دسترسی به امامزاده را نیز احداث کنیم و به مردم عزیز این روستا قول میدهیم تا پایان خرداد امسال جاده دسترسی را تکمیل و تحویل داده شود.  

آتش سودا با اشاره به زیبایی های خاص و بی بدیل روستای گوشه اظهار کرد : این روستا که در دامنه های مرتفع کوه نیر واقع شده دارای چشمه سارها و باغات بسیار زیبا و چشم نواز است و در مجموع دارای چهل خانوار و قریب ۱۵۰ نفر جمعیت است. 

وی در پایان صحبت های خود گفت: در صورتی که جاده دسترسی به این روستا تکمیل شود، با توجه به پتانسیل های بسیار طبیعی و مناطق بسیار بکر و زیبا قطعا به یکی از قطب های گردشگری بخش سرفاریاب تبدیل خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار