در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وعده‌های مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص مشکلات شهر لیکک و شهرستان بهمئی طبل توخالی است.
کد خبر: ۵۸۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ 10 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شعبان بهمئی در دیدار اعضای شورای اسلامی استان با استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، به جایگاه و اهمیت شورای اسلامی استان پرداخت و اظهار کرد: شهرستان بهمئی با مشکلات زیادی روبرو است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از روستاهای شهرستان بهمئی مشکل اینترنت دارند، افزود: مخابرات شهرستان بهمئی مشکلات عدیده‌ای دارد که انتظار می‌رود در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی در ادامه با انتقاد از مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: شهرستان بهمئی و شهر لیکک مشکلات زیادی در حوزه راه و شهرسازی دارد و اکثر راه‌های روستایی این شهرستان مناسب نیست.

وی افزود: زمین‌های شهری لیکک سال‌هاست که به معضلی تبدیل شده و مردم از این بلاتکلیفی رنج می‌برند و وعده‌های مدیرکل راه و شهرسازی مبنی بر رفع مشکلات این زمین‌ها و مسکن طبل توخالی است.

بهمئی در ادامه گفت: شهرستان بهمئی همچنین در خصوص فضای آموزشی مشکلاتی دارد که خواستار توجه به این مسئله هستیم.

عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مشکلات آب شرب، ایستگاه برق و مشکلات آب کشاورزان شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: کشاورزان بهمئی با کمبود آب مواجه هستند و از طرفی پروژه سدهای سرآسیاب و سیاه شیر راکد مانده‌اند. 

وی عدم استقرار ادارات در شهرستان بهمئی را از دیگر معضلات این شهرستان خواند و گفت: نبود استقرار برخی ادارات همانند اسناد و املاک مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

بهمئی احداث بخشداری ممبی را ضروری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار