کد خبر: ۵۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 08 July 2015
عضوشورای شهر کرج گفت: ملت ایران برای توفیق تیم مذاکره کننده هسته‌ای لحظه شماری می‌کنند.
فاطمه اسکندری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: ملت ایران درتمامی صحنه‌های راهپیمایی درمقابل استکبار و رژیم‌های ظالمی که قصد تضییع حقوق مظلومان را دارند حضوری پرشور داشته و خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: دشمنی ایران با رژیم غاصب صهیونیستی دشمنی دیرینه است و تا زمانی که اشغالگران قدس برموضع خود ایستادگی کنند ادامه خواهد داشت.
اسکندری افزود: درآخرین جمعه از ماه رمضان، مردم کرج همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به این که روند و نتیجه مذاکرات تاثیری در شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس ندارد، گفت: ملت ایران برای توفیق تیم مذاکره کننده هسته‌ای لحظه شماری می‌کنند.
این مسئول اضافه کرد: بدون شک موفقیت تیم مذاکرات هسته‌ای نقش به سزایی در رضایت مردم از مسئولان دولت تدبیر و امید دارد.
اسکندری ابراز کرد: ولی اگر نتیجه مورد انتظار از مذاکرات حاصل نشود هم چیزی از ارزش‌های تیم مذاکره کننده کم نمی‌شود؛ چراکه مردم اطمینان دارند اعضای این تیم هرکار که بتوانند برای سربلندی ایران و ایرانی انجام می‌دهند.
عضو شورای شهر کرج در پایان گفت: مردم بدون توجه به نتیجه مذاکرات امسال نیز همانند سال‌های گذشته دوشادوش مسئولان حضور پرشوری در راهپیمایی خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار