آیت الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور از طریق امپراطوری رسانه‌ای، گفت: باید برای تقویت هر چه بیشتر نظام اسلامی تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۹۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۱ 28 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جانشین فرمانده انتظامی استان قم و تعدادی از اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قم، با بیان این که تلاش عملی پلیس در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، تحقق استقرار نظام الهی در زمین است، اظهار داشت: وقتی بندگان صالح خدا در زمین حاکم می‌شوند برای تحقق چهار رکن اساسی شامل برپایی نماز، ادای زکات، امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کنند.

وی گفت: مردم به برکت رهبری حضرت امام(ره) و خونی که شهیدان تقدیم کردند توانستند نظام به تعبیر خودشان ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را از بین برده و نظام جمهوری اسلامی ایران را بر پا کنند.

امام جمعه قم با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور از طریق امپراطوری رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: دشمنان با نظام اسلامی مخالف بوده و اشخاص مدنظرشان نیست، بنابراین همه باید با جان و مال خود برای تقویت هر چه بیشتر نظام تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: با این همه دشمنی‌ها، ما بایستی عزممان را بیش از پیش در برابر ظلم، استکبار و مفاسد جزم کنیم.

برقراری امنیت در قم باید در تراز این شهر مقدس باشد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار با بیان این که در سال جدید طرح‌های امنیت اخلاقی با جدیت ادامه خواهد داشت، بر اهتمام پلیس قم نسبت به تحقق انتظارات مردم در این حوزه تأکید کرد.

سرهنگ صیاد درویشی با اشاره به این که هر هفته طرح مشترک امنیت اخلاقی با همکاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهر اجرا می‌شود، گفت: از ظرفیت پلیس قم در حوزه امنیت اخلاقی به خوبی استفاده شده تا عملکرد مطلوبی را در سطح استان شاهد باشیم.

وی گفت: مدیران انتظامی استان در طرح «سامانه ناظر» پس از روئیت هرگونه مواردی اعم از بد پوششی، آلودگی صوتی و ...، به این سامانه پیامکی ارسال و خودرو در لیست توقیف قرار گرفته که در مرحله بعدی نیز بنا داریم از مدیران علاقمند سایر بخش‌ها نیز استفاده کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر این که برقراری امنیت باید در تراز شهر مقدس قم باشد، افزود: سعی کردیم با یک هم افزایی بسیار خوب همه اقدامات پلیس با حفظ کرامت انسانی، حقوق شهروندی و رعایت تمام موازین شرعی و اخلاقی با رویکرد ایجابی و مبتنی بر اخلاق مداری دنبال شده تا اثر بخشی در جامعه داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار