کد خبر: ۵۹۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 01 May 2018
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مراسم تجلیل از نمونه های ایمني اين شرکت گفت: نکوداشت هفته و روز جهاني کار و کارگر، براي ارج نهادن و تجليل از خدمات ارزنده کارگران شريفي است که در راستاي توسعه و پيشرفت كشور، از هيچ كوششي دريغ نمي كنند.
مهندس سید محمد موسوی زاده اظهارداشت: تجلیل از مقام شامخ کارگران، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تاسی از حضرت محمد (ص)، زحمات بي بديل اين عزيزان را ارج نهيم.
وی بااشاره به این که رعایت دستورالعمل و ضوابط ایمنی فردی و گروهی براي تمامي همکاران يک امر لازم به شمار مي رود افزود: رعايت اصول ايمني در صنعت برق و به ويژه براي کارکنان واحدهاي اجرائي که روزانه ده ها عمليات مربوط به رفع خاموشي و استمرار خدمات رساني به مشترکين برق را به انجام مي رسانند يك ضرورت است.
مهندس موسوی زاده یادآور شد: باور به ایمنی و پیشگیری از حادثه و توسعه فرهنگ ايمني، به عنوان يک اصل مهم در اجراي فعاليت ها است.
وی بیان داشت: هدف اصلی ایمنی در کار، نگهداری و ارتقای سلامت نيروي انساني شاغل در شرکت است و بهره گيري از قوانين و مقررات ايمني و حفاظت فني، ابزاري براي پيشگيري از حوادث است.
گفتنی است: دراین مراسم از علیرضا اخلاقی، مهدی سروی، امیدداسمه، اسماعيل عرب يار محمدي، سيد احمد افتخاريان، هادي قرباني، رضا مهرجو، محسن متين پور، امير اسلامي، علي حيدري، حسينعلي تيموري، عادل جوانمرد قصاب، جمال نژاد محمدي، جلال احمدي، مجيدعلي حر، قاسم ملارجبي، مهران عرب شاهجويي، کاظم رهبر، محمد اکرم و سيد روح ا... سادات به عنوان افراد نمونه در امر انضباط کار و ايمني با اهداي لوح و هدايايي تقدير صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار