کد خبر: ۵۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۴ 11 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی رسانه‌ها با شیطنت در پی اختلاف‌افکنی میان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در پاسخ به این سؤال که برخی حاشیه‌هایی که چند روز اخیر میان نمایندگان استان رد و بدل شد به چه دلیل بوده و آیا مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد پس از سه سال عمر مجلس انسجام خود را از دست داده است، اظهار کرد: به هیچ وجه چنین نیست و دلیلی نمی‌بینیم که بخواهیم با هم تنش و اختلاف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان محروم و توسعه نایافته کهگیلویه و بویراحمد این قدر مشکلات دارد که دیگر تحمل حاشیه‌های این چنینی را ندارد، افزود: هر چند هر یک از ما سه نماینده عضو مجمع نمایندگان استان در طیف‌های سیاسی متفاوت با هم تعریف می‌شویم اما هر سه سعی کرده‌ایم برای رضای مردم استان و کمک به رفع محرومیت‌ها اگر اختلاف سلیقه‌ای هم داریم آن را به سطح جامعه و مردم نکشانیم.

بزرگواری حاشیه‌سازی را به ضرر همه دانست و گفت: هر مسئول و نماینده‌ای اگر وارد حاشیه شود اولین کسی که ضرر می‌کند فرد حاشیه‌ساز است که تاکنون نمایندگان استان ما وارد حاشیه با یکدیگر نشده‌اند و این روند دوستی و تعامل را به رغم هر شیطنتی از بیرون جمع خود ادامه خواهند داد.

نماینده مردم شهرستا‌ن‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در جلسات خصوصی حرف‌های نمایندگان را برای جمع بیرون هم بازگو می‌کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل عده‌ای هم در پی سوء استفاده از این فضا هستند.

وی گفت: متأسفانه برخی به نام رسانه‌ به خصوص سایت‌ها به دنبال دامن زدن به اختلاف در میان مسئولان و نمایندگان استان هستند که این کار به ضرر خود رسانه‌ها هم خواهد بود، چرا که موجب بی‌اعتمادی خوانندگان خواهند شد و علاوه بر این که کمکی به توسعه استان نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام بزرگواری با قدردانی از دو نماینده دیگر استان به دلیل پیگیری‌های مستمر در راستای رفع مشکلات حوزه‌های انتخابیه گفت: هر کاری که برای شهرها و مناطق مختلف شود همه کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد است و اگر نماینده‌ای قصد کمک به حوزه انتخابیه دیگر را داشته باشد نشان دهنده همت بلندی است که برای توسعه استان دارد، چرا که معتقدیم بویراحمد و کهگیلویه و گچساران و دیگر شهرستان‌ها و مناطق همه اعضای یک پیکرند.

این نماینده مردم در مجلس افزود: کم‌کاری در میان همکاران تاکنون مشاهده نکرده‌ام و آن چه تاکنون دیده‌ام از خود گذشتگی برای توسعه استان بوده است.

وی افزود: در دوره هشتم که توفیق حضور در مجلس را داشتم نمایندگان استان با هم هیچ اختلافی نداشتند و اکنون هم که سه سال از عمر مجلس نهم گذشته هیچ کدام از نمایندگان به فکر تخریب و یا حاشیه‌سازی برای یکدیگر نبوده‌اند.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، هماهنگی کنونی میان نمایندگان و مسئولان را در کشور نمونه دانست و گفت: هر سه نماینده با برادری و همدلی و همزبانی این مسیر را تا آخر ادامه می‌دهند چرا که در سال همدلی و همزبانی ناگزیر به ادامه چنین روندی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار