مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده ارتباطی دهدشت – سوق تا هفته دولت در شهریور ماه امسال زیر بار ترافیک می‌رود.
کد خبر: ۶۰۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 06 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی که به اتفاق استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از محور دهدشت –سوق بازدید داشت، گفت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم این اداره کل است که در حال حاضر عملیات اجرایی آن توسط دو پیمانکار در حال انجام می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی بیان کرد: این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر است که تاکنون ۳/۵ کیلومتر از قطعه دوم و نیز دو و نیم کیلومتر از قطعه اول زیر بار ترافیک رفته است و نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که با تکمیل شدن مابقی پروژه آن میزان از قطعاتی که اکنون زیر بار ترافیک هستند مجدداً روکش آسفالت می‌گردد.

این مسئول افزود: از بهمن سال ۹۳ این پروژه تخصیصی نداشته و عملاً در نیمه دوم اسفند سال ۹۶ تخصیصات به این اداره کل ابلاغ شده است.

علیمردانی افزود: پیش‌بینی می‌شود با اعتبارات خوبی که از منابعی از جمله ارتقاء شاخص‌ها، نفت، توازن و حوادث که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است میتوان ابراز امیدواری کرد که این پروژه در هفته دولت در شهریور امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی عنوان کرد: با توجه به زمان‌بندی انجام شده با پیمانکاران و مشاور این پروژه مقرر شده است که قطعه اول در یک بازده زمانی ۴۰ روزه و نیز قطعه دوم در یک بازده زمانی ۷۰ روزه جهت بهره‌برداری تحویل این اداره کل گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار