زری فتحی با قضاوت‌های خوب خود، نظر ناظران داوری آسیا را جلب کرد.
کد خبر: ۶۰۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 13 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس گفت: زری فتحی داور شیرازی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا ۳ دیدار را قضاوت کرد و عملکرد بهتری نسبت به سایر داوران ایرانی داشت.

وی در ادامه بیان کرد: قضاوت‌های بدون نقص این داور زن فارسی باعث شد تا ناظران آسیایی، زری فتحی را بعنوان داور دوم مسابقه رده بندی میان تیم‌های ویتنام و تایلند انتخاب کنند.

هنرپیشه گفت: برای نخستین بار بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا نام زری فتحی، گلاره ناظمی و مریم پورجعفریان ۳ داور ایرانی را برای قضاوت در رقابت‌های فوتسال قهرمانی زنان آسیا را در لیست خود قرار می‌داد که این موضوع شایستگی‌های داوران کشورمان را نشان می‌دهد.

زری فتحی به جز دیدار رده بندی، قضاوت مسابقه تیم‌های تایلند و چین تایپه و رقابت میان تیم‌های تایلند و ماکائو را بر عهده داشت.
علی خسروی داور بین المللی سابق فوتبال ایران هم به تمجید از قضاوت‌های زری فتحی در مسابقات فوتسال بانوان آسیا پرداخت و افزود:زری فتحی دختر قهرمان شیرازی براستی کاری کرد کارستان و با قضاوت‌های شایسته خود برای داوران ایرانی، شایستگی و إفتخار را به ارمغان آورد.

گفتنی است قرار بود زری فتحی قضاوت فینال مسابقات فوتسال ۲۰۱۸ آسیا را بر عهده داشته باشد که با صعود ایران به فینال، بازی رده بندی را قضاوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار