نشست شورای آموزش وپرورش لنده
دولت متعلق به همه ملت ایران است بنابراین بازی " کی بود کی بود، من نبودم " در عالم پر رمز و راز سیاست معنایی ندارد، و آنانکه می تازند و موج سواری میکنند آیا نسخه جایگزینی برای برجام داشته یا دارند ؟
کد خبر: ۶۰۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 17 May 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد نشست شورای آموزش وپرورش لنده با محوریت تحقق شعار سال، حمایت از کالای ایرانی تشکیل شد.

درابتدای نشست امروز شورای آموزش وپرورش  "علی جاویدان رئیس آموزش وپرورش لنده با اشاره به جشن بزرگ گرامیداشت هفته"معلم در روزهای اخیر از تمامی کسانی که همکاری و همراهی لازم را در برگزاری آئین تقدیر از پیش قراولان عرصه علم و دانش داشتند تشکر و در ادامه ماه رمضان را فرصتی برای نزدیکی و بندگی به خداوند سبحان دانست.

جاویدان با اشاره به نامگذاری سال نود هفت ازسوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی بیان داشت: آموزش پرورش شهرستان بنابر وظیفه خطیر خود کار گروهی در راستای عملیاتی کردن شعار سال"حمایت از کالای ایرانی تشکیل داد و "ترویج حمایت از کالای ایرانی درسطح مدارس"تشویق به استفاده از لوازم التحریر و در اختیار گذاشتن پوشاک دانش آموزان با برند ایرانی و همچنین"فرهنگ سازی در سطح مدارس با ارشاد و تبلیغ توسط مدیران و معلمان در اولویت این کار گروه است.

رئیس آموزش وپرورش لنده "تحقق شعار سال را موجب اشتغال در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و در این راستا عنوان داشت: در بخش کار وتولید یکی از وظایف خطیر ما "تغییر ذائقه دانش آموزان با راه اندازی رشته های فنی و ترغیب به مشاغل زیر مجموعه فنی و حرفه ای در سطح جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: اداره آموزش وپرورش شهرستان در سال تحصیلی جدید در هر دو گروه تحصیلی پسرانه ودخترانه رشته های فنی جدید متناسب با ظرفیت شهرستان دایر خواهد کرد .

وی با اشاره به جمعیت قریب به چهل ملیونی آموزش وپرورش در سطح کشور بیان داشت: تغییر ذائقه خانواده بزرگ آموزش وپرورش به حمایت از برندهای بومی یکی از مناسب ترین راهکارها جهت حمایت از کالای ایرانی است و در این راه با سرمایه گذاری بر روی رشته های فنی خواهیم توانست بازار کار و تولید را رونق بخشیم.

دفاع تمام قد فرماندار از دولت /بازی

 

در ادامه"کریمی نژاد فرماندار لنده جلسات شورای آموزش وپرورش را از مهمترین جلسات عنوان و در این زمینه بیان داشت" نشست شورای آموزش پرورش سرآمد همه نشست هاست زیرا زیر ساخت امنیت و آرامش" کار، تولید و اشتغال همه از مسیر آموزش وپرورش میگذارد.

کریمی نژاد با اشاره به تحولات این روزها در سطح جهان که بی ارتباط با کشورما نیستندگفت: تحولات جهانی با سرعت میگذرد و با برگشت به عقب خواهیم دید خیلی از مسائل در بعد سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و به تبع آن کشور ما دچار تغییراتی شده است .

فرماندار لنده با اشاره به کار شکنی های صورت گرفته نسبت به کشور ایران از گذشته تا به امروز گفت:تغییر شکل رفتاری هربار بهانه ای از سوی نظام سلطه امری است بدیهی واز گذشته هر وقت ایران میخواست در مسیر توسعه قرار بگیرد از طرف خارجی ها تحت فشار قرار می گرفت که نمونه های بارز آن را میتوان در انقلاب مشروطیت"۲۸ مرداد و مخالفت با جمهوریت ما و سال ۵۷ و تحمیل جنگ بر ملت ایران عنوان کرد.

فرماندار کریمی نژاد بیان داشت: تحلیلهای سطحی و شتاب زده و غیرمنطقی از برجام، چیزی جز تزریق یاس و ناامیدی به کالبد جامعه نیست .

کریمی نژاد فرماندار لنده در جلسه شورای آموزش وپرورش تحلیل های سطحی و شتاب زده و غیر منطقی از برجام را مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و افزود: برنامه جامع اقدام مشترک ، خروجی تمام ارکان نظام در آن مقطع زمانی بود و طرح مباحثی مانند عذرخواهی رئیس جمهور از جانب کسانی طرح میشود که ایران را در آن مقطع زمانی ، بازیگر از پیش باخته می دانستند در حالی که امروز ثابت شده در این معاهده بین المللی بازنده اصلی دولت آمریکا بود و این چیزی نیست جز آنکه آمریکائیان بعد از تجزیه و تحلیل مفاد این قرارداد متوجه شدند که دستاوردهای تیم دیپلماسی ایران بیش از آن چیزی بود که انتظار داشتند.

کریمی نژاد برجام را کریدور سیاسی روز دنیا دانست که همه طرفین این معاهده در تلاش هستند جلوتر از بقیه حرکت کنند، بنابراین در این کریدور باید متناسب با داشته ها و با در نظر گرفتن جمیع جهات حرکت کرد .

وی افزود: دنیای امروز دنیای مفاهمه و دیپلماسی است . خشونت و افراط رهاوردی جز یاس و حرمان به دنبال نخواهد داشت .

کریمی نژاد گفت: صداهایی که این روزها از اتاق فکر برخی به ظاهر دلسوزان نظام به گوش می رسد در چارچوب و معیارهای سیاسی که هیچ حتی در چارچوب اخلاق هم نمی گنجد .

دولت متعلق به همه ملت ایران است بنابراین بازی " کی بود کی بود من نبودم " در عالم پر رمز و راز سیاست معنایی ندارد، و آنانکه می تازند و موج سواری میکنند آیا نسخه جایگزینی برای برجام داشته یا دارند ؟

وی بیان داشت: تنها راه بازسازی ضلع شکسته این شش ضلعی برجام فقط و فقط همصدایی و همنوایی با تصمیمات راهبردی نظام باشد و یکی از مصادیق این همنوایی اتکا به داشته ها و توان داخلی است که زیباترین جلوه این همصدایی همان شعاری است که امسال به آن مزین شده یعنی حمایت از کالای ایرانی است ولذا رسالت آموزش و پرورش در این میان بسیار خطیر است، زیرا جا انداختن تفکر استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی نیازمند فرهنگسازی است و این امر را فقط در کلاسهای درس می توان جستجو کرد .

کریمی نژاد با اشاره به ظرفیتهای شهرستان با طرح ایده ای بدیع ، از اعضای شورای آموزش و پرورش خواست تا تمام تلاش خود را برای راه اندازی دو رشته صنایع دستی (گلیم و جاجیم و فرش بافی ) و صنایع چوب در هنرستانهای شهر به کاربندند تا در سایه راه اندازی این دو رشته ضمن پرورش نیروی انسانی کارآمد در این زمینه، برای اشتغال جوانان فرصت ایجاد کرد .

کریمی نژاد که همواره دغدغه اجرایی شدن ایده های خود را از رهگذر فرصت حضور پر خیر و برکت بنیاد مستضعفان ، فقدان فرهنگ کار و معیشت می داند این بار نیز با گریز به این موضوع ، از تمام همشهریان درخواست نمود تا گلوگاه پیشرفت ، فقط چند گام باقی مانده، حذف موانع بوروکراسی اداری با ما و همت از مردم ، پس همه باهم برای آبادانی دیار اولین ها که شایسته این محرومیتها نیست گام برداریم .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
جناب فکر کنم جلسه شورای آموزش و پرورش جلسه تبین سیاست های کلی حوزه آموزش و پرورش است نه متینگ برجام و برجامیان، جای تاسف دارد که در این جلسه که باید پیرامون مباحثی همچون امتحانات نهایی دانش آموزان ، کنکور و مشکلات فراوان آموزشی و پرورشی باید می بود متینگ سیاسی برای جناب فرماندار باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار