نماز جمعه لنده
چشم دوختن به اروپایی ها همانند امریکایی ها یک خطای راهبردی است چرا که اعتماد به امریکا نتجیه اش همین بی اعتمادی و خروج از برجام بود.
کد خبر: ۶۰۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 18 May 2018

به گزارش تابناک، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته با تبریک ماه مبارک رمضان به همه روزه داران شهر الله گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و عبادت به درگاه حق تعالی است.

وی افزود: ماه رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس با به جای آرودن اعمال برای بخشش گناهان در ساعت های این ماه مبارک و عزیز است.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: امروز مهمترین برنامه جهان اسلام حفظ و دفاع از فلسطین و آرمان های قدس شریف است که متاسفانه در سایه سکوت کشورهای عربی،  رژیم غاصب صهیونیستی در حال کشتار زنان و مردان و کودکان بی گناه است .

وی تاکیدکرد: روز نکیت در نوار غزه یادآور جنایات تاریخی انگلیسی ها و حمایت امریکایی ها در کشتار مردم مظلوم فلسطین است.

محمودی اصل گفت: امروز قدس شریف به دور از نگاه کج اندیشانه کشورهای مرتجع عربی و بیشتر کشورهای اسلامی به فراموشی سپرده شده است چرا که این همه جنایت در چند روز گذشته باید با بازتاب های جهانی به خصوص کشورهای مسلمان همراه می شد.

خطیب جمعه این هفته لنده تصریح کرد: تنها راه نجات فلسطین مقاومت در برابر رژیم سفاک اسرائیلی است.

وی تاکیدکرد: بیش از 40کشوردر سراسر دنیا اقدامات خصمانه رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند ولی در میان این کشورها خبری از کشورهای عربی نیست.

محمودی اصل گفت: نکبت برخی از کشورهای عربی به خاطر دوری جستن از قرآن است چرا که بیشتر این کشورهای اصلاً اعتقادی به قرآن ندارند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: امروز رایزنی در خصوص بحث برجام در کشورهای اروپایی آغاز می شود که لازم است مسئولان ما توجه و دقت لازم را در این خصوص داشته باشند چرا که اگر خطوط قرمز نظام در برجام قبلا حفظ می شد امروز شاهد این همه بدعهدی در برجام نبودیم.

وی گفت: اقدام امریکا در خروج از برجام نشان داد که هیچ اعتمادی به امریکا نیست چرا که برجامی را نقض کرد که تمام کشورهای عضو شورای امنیت آن را امضاء کردند و متعهد به اجرای آن شدند.

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: کشور ما هنوز در خصوص ماندن و یا خروج از برجام هیچ تصمیمی نگرفته است ولی باید کشورهای اروپایی تضمین های لازم را به ایران دهند.

وی تاکیدکرد: مهمترین مطالبه مردم از تیم مذاکره کننده حفظ عزت ملی و منافع عموم ملت در مسئله برجام است.

امام جمعه لنده خاطر نشان کرد: برای ما روشن است که اعتمادی به اروپایی هم همانند امریکایی ها نیست و امیدواریم مسئولان نیز کشور را دوباره معطل ماندن و یا نماندن در برجام به اروپایی ها نکنند.

وی گفت: فرصت های مهمی از دست رفت ولی باید این فرصت ها را با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخلی دوباره به دست آورد.

محمودی اصل گفت: چشم دوختن به اروپایی ها همانند امریکایی ها یک خطای راهبردی است چرا که اعتماد به امریکا نتجیه اش همین بی اعتمادی و خروج از برجام بود.

وی سوم خرداد را یکی از مهمترین نشانه های تکیه بر گفتمان مقاومت دانست و گفت: سوم خرداد یادآور حماسه ای جاودان در دفاع از ارزش های و آرمان های انقلاب است.

خطیب جمعه این هفته لنده تصریح کرد: حماسه فتح خرمشهر نشان دهنده عزت یک ملت در دفاع از ارزش ها است.

وی تاکیدکرد: این پیروزی بزرگ تنها در سایه فرهنگ و تفکر بسیجی و تاکید بر گفتمان مقاومت شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار