آیت‌الله ممدوحی:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: منتخب الاثر کتابی است که با گذشت 6 دهه کهنه و فرسوده نشده و به عنوان سندی ماندگار باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۶۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 12 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به شخصت آیت الله صافی بیان کرد: این فقیه برجسته مرجعی ولایی و مهدی شناس است که از دوران جوانی عمر خود را صرف شناخت معرفتی ولی عصر (عج) کرده است.

وی با اشاره به نگاه آیت‌الله صافی به مسائل مهدوی گفت: این مرجع تقلید به مباحث مهدوی نگاهی موشکافانه دارد و از جوانی در این زمینه به صورت ویژه به تحقیق و تالیف پرداخته است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به بدیع بودن آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: آثار این مرجع تقلید در همه زمینه‌ها به عنوان یک منبع محسوب شده و محققان و پژوهشگران می‌توانند از آن استفاده کنند.

آیت‌الله ممدوحی با اشاره به آثار ماندگار آیت الله صافی در زمینه‌های مختلف بیان کرد: پویایی آثار این مرجع تقلید نشان از آگاهی و علم وی در زمینه‌های گوناگون است.

وی با تاکید براینکه آیت‌الله صافی از دوران جوانی به تحقیق و تالیف اهتمام داشته است گفت: منتخب الاثر یادگار دوران جوانی این عالم برجسته است که با گذشت زمان دچار کهنگی و فرسودگی نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: منتخب الاثر سندی محکم برای محققان مهدوی است که با گذشت حدود 6 دهه از زمانی که این کتاب ارزشمند منتشر شده است می‌تواند پاسخگوی بسیاری از شبهات مهدوی باشد.

وی به مهم‌ترین آثار آیت‌الله صافی اشاره و بیان کرد: منتخب‌الاثر یکی از آثار ماندگار این عالم آگاه است که به‌ عنوان سندی محکم در پاسخ به شبهات مهدویت محسوب می‌شود و منبع موثقی برای پژوهشگران است.

آیت‌الله ممدوحی خاطرنشان کرد: منتخب الاثر سندی ماندگار است که توسط مرجعیت شیعه با استفاده از منابع غیر شیعی در اثبات مهدویت نوشته است و این اثر جامع تا ابد باقی خواهد ماند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار