عشایر بختیاری و مردم غیور و ولایی شهرستان کوهرنگ باردیگر با حضور پرشور خود در صحنه دفاع از مردم مظلوم فلسطین، بانگ استکبارستیزی سر دادند.
کد خبر: ۶۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 12 July 2015
امروز عشایر غیور و ولایی کوهرنگ در کنار سایر مردم این شهرستان با پوشش محلی خود و با مشت های گره کرده باردیگر استواری و پایداری خود در راه صیانت از حق و حقانیت را به همگان نشان دادند.

عشایر این استان که پاره ای افتخارآمیز از تمدن بزرگ ایران زمین هستند و روحیه استکبارستیز آنها دارای سابقه بسیار دیرین است، همواره نقش بی بدیلی در صحنه های مهم انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.

مردم غیور شهرستان کوهرنگ در راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای ' امروز روز قدس و مسلمین است،تجلی قدرت مسلمین است' ، 'امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است' و 'دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست'، حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین نشان دادند.

همچنین پلاکاردهای مزین به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در باره مساله قدس و فلسطین در دست مردم روزه دار این شهر در مسیر راهپیمایی امروز حمل می شد.

فرماندار کوهرنگ در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم سلحشور این شهرستان باردیگر با حضور حماسی خود نشان دادند که هیچگاه در برابر استکبار کوتاه نیامده و در مسیر خود ثابت قدم هستند.

مرتضی زمانپور افزود: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در شهرستان کوهرنگ در سه بخش مرکزی، بازفت و دوآب صمصامی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور چشمگیر عشایر این شهرستان در صحنه تصریح کرد: عشایر غیور بختیاری منطقه از پیشگامان و فعالان مبارزه با استکبار بوده اند و امروز مانند گذشته بار دیگر پایبندی خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی به اثبات رسانند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ، جمعیت عشایری این شهرستان را 60 هزار نفر اعلام کرد و گفت: مردم بختیاری و عشایر شهرستان از افتخارات ایران اسلامی هستند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز همزمان با سراسر کشور در 117 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مرکز شهرستان کوهرنگ در90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار